SnowLeopard
Member
Zowel in de zomer als in de winter nu via de Fernpass gereden (niet in "druk" weekend). Geen probleem, en nadat in Ulm bij de SuC is geladen is het relaxed laden in Lermoos. Pak dan meestal een van de stalls "boven" bij de skilift. Relaxed rijden, berggevoel en een niet moeilijke en hoge (maar 1216 mtr) pas.
Ga in maart naar Sud-Tirol, en zal dat weer via de Fernpass doen. Bij extreme sneeuwval kun je altijd via Bregenz gaan, maar moet je via de Arlbergtunnel rijden. Of via München.
Ik rij een SR+, en zal laden in Oberhonnefeld, Hirschberg (of Rauernberg als die open is) Ulm en Lermoos. Deze rit heb ik eind december gereden naar Ischgl, en nu naar Italie, ongeveer 100 km verder.
Op bijna 1000 km (968 km) met 4 keer laden in 1:19 uur is toch niet verkeerd.
Ga in maart naar Sud-Tirol, en zal dat weer via de Fernpass doen. Bij extreme sneeuwval kun je altijd via Bregenz gaan, maar moet je via de Arlbergtunnel rijden. Of via München.
Ik rij een SR+, en zal laden in Oberhonnefeld, Hirschberg (of Rauernberg als die open is) Ulm en Lermoos. Deze rit heb ik eind december gereden naar Ischgl, en nu naar Italie, ongeveer 100 km verder.
Op bijna 1000 km (968 km) met 4 keer laden in 1:19 uur is toch niet verkeerd.
Last edited: