Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op zoek naar de Tesla ervaring!

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allen,

Als student verkeerskunde heb ik voor de major in het vierde jaar de opdracht gekregen een rapportage te schrijven over een onderwerp wat, naar inziens van de student, te weinig aan bod is geweest. Voor deze opdracht heb ik gekozen om het automerk Tesla uit te pluizen met verschillende redenen. Reden 1 is dat ik zelf ontzettend autofanaat ben en de automotive wat mij betreft te weinig aan bod komt in de opleiding, reden 2 is dat de docent van het vak fan is van het merk Tesla. Zodoende een aanpak voor de opdracht opgezet en deze heeft afgelopen week goedkeuring van de docent verkregen.

Nu lijkt het mij een interessante toevoeging om een interview te houden met een Tesla eigenaar en daarnaast zou het mooi zijn als bij dit interview ook het (mee)rijden in een Tesla tot de mogelijkheden behoort. Zoals jullie begrijpen ben ik op zoek naar een vriendelijke Tesla eigenaar die mij hierbij wil helpen.

Ongeveer dezelfde vraag heb ik al voorgelegd bij Tesla Tilburg, maar helaas waren hier geen mogelijkheden (behalve als ik een potentiële koper ben).

Nog even wat persoonlijke informatie: 25 jaar, woonachtig in Vlissingen (Zeeland) en zoals gezegd 4de jaars student verkeerskunde (mobiliteit) in Breda.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen! In ieder geval bevat dit forum al een bak aan informatie voor de opdracht.

Groeten,
Guus
 
Mijn Tesla wordt (als het goed is) in december geleverd... Ben dus geen ervaren rijder, maar wel iemand die heel recent het vergelijk kan gaan maken tussen ICE en straks Tesla.
Woonachtig in Middelburg, dus om de hoek.
 
Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

a0003.jpg


Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?

Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...
 
Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?
Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...

dit zal misschien wel kunnen lukken , heb het alvast in mijn agenda gezet.
 
En hier zitten echt wel een aantal erg leuke stukjes tussen. Voor mij past de 19e deze keer niet, maar eind oktober ben ik meegeweest met deze tour (ook georganiseerd door John) en we hebben ons toen met 6 auto's heel de dag goed geamuseerd.


Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

View attachment 103528

Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?

Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...
 
Ik hoop dat ik mijn Tesla dan reeds in mijn bezit heb.... Als dat zo is, dan ga ik kijken of het in te plannen is in mijn agenda.
Verzamelen om 10u in Urmond... midden in de nacht voor iemand die de nacht ervoor als DJ werkt (zeg maar een hobby / bijbaantje van me :rolleyes:)





Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

View attachment 103528

Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?

Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...
 
Beste allen,

Als student verkeerskunde heb ik voor de major in het vierde jaar de opdracht gekregen een rapportage te schrijven over een onderwerp wat, naar inziens van de student, te weinig aan bod is geweest. Voor deze opdracht heb ik gekozen om het automerk Tesla uit te pluizen met verschillende redenen. Reden 1 is dat ik zelf ontzettend autofanaat ben en de automotive wat mij betreft te weinig aan bod komt in de opleiding, reden 2 is dat de docent van het vak fan is van het merk Tesla. Zodoende een aanpak voor de opdracht opgezet en deze heeft afgelopen week goedkeuring van de docent verkregen.

Nu lijkt het mij een interessante toevoeging om een interview te houden met een Tesla eigenaar en daarnaast zou het mooi zijn als bij dit interview ook het (mee)rijden in een Tesla tot de mogelijkheden behoort. Zoals jullie begrijpen ben ik op zoek naar een vriendelijke Tesla eigenaar die mij hierbij wil helpen.

Ongeveer dezelfde vraag heb ik al voorgelegd bij Tesla Tilburg, maar helaas waren hier geen mogelijkheden (behalve als ik een potentiële koper ben).

Nog even wat persoonlijke informatie: 25 jaar, woonachtig in Vlissingen (Zeeland) en zoals gezegd 4de jaars student verkeerskunde (mobiliteit) in Breda.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen! In ieder geval bevat dit forum al een bak aan informatie voor de opdracht.

Groeten,
Guus
Hoi Guus,

Ik woon in Breda. Zeker bereid om je vragen te beantwoorden en je mee te laten rijden in de Tesla. Laat maar weten wanneer dat bij jou past.

Groet,
Maurice
 
...ben ik op zoek naar een vriendelijke Tesla eigenaar
Sh*t, ik val dus af.
Maar aan de reacties hier te zien komt het helemaal goed Guus. Het stikt hier van de mensen die weinig liever willen dan hun enthousiasme met je delen. Succes!

Erg leuk idee trouwens van die roadtrip in de Eiffel. Jammer dat het voor mij vanuit Noord-Holland al een roadtrip is om in Urmond te komen, maar als ik die dag niet vertrok richting Italie was ik aangehaakt.
 
volgens mij is dit op de weg naar Italie, waar een wil is is een weg:rolleyes:
Ja, dat is waar, alleen zoek ik meer iets van een rechte lijn naar mijn doel...
Wij moeten maar eens een roadtrip in het schilderachtige waterland plannen, gecombineerd met de dorpjes in de Beemster. Wat dacht je van een tourtje langs Broek in Waterland, Monnickendam, De Rijp enzovoort. Lijkt me ook ideaal voor de e-rally met start en/of finish bij SeC Amsterdam. Voor jullie een thuiswedstrijd, kun je eindelijk eens eerste worden i.p.v. tweede in die rally!
Maar goed, ik dwaal af, hier heeft Guus niet zoveel aan. Wel het bewijs van het gepredikte enthousiasme natuurlijk :smile:
 
Vers van de pers....
Ben net gebeld... Vrijdag 10u Tilburg.
Zit ik alleen nog even met dat dingetje van 10uur s'ochtends wat dus echt vroeg is, als je rond 4u in je bed ligt.


Dus...

Simon
Dirk
Kymo (als die zijn auto heeft)
Ik zelf

verder:

Maurice?
Guus als topicstarter als bijrijder?

Op zich zit er niet echt een max aan het aantal deelnemers, indien er teveel zijn maken we 2 groepjes...
 
Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

View attachment 103528

Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?

Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...

What the hell? Dit is bijna precies de route die ik vroeger altijd gebruikte om mijn Porsche op zondagochtend uit te laten :biggrin: