Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op zoek naar de Tesla ervaring!

This site may earn commission on affiliate links.
Heel herkenbaar. Mijn vrouw was vandaag weg met de Tesla omdat onze tweede wagen op mijn werk tijdelijk gewisseld werd met een andere voor een herstelling... Die vervangwagen bleek een BMW van de 1-reeks te zijn. Tijdens het naar huis rijden heb ik me meer dan eens afgevraagd of ik nu op het gaspedaal of de rem aan het drukken was, want dat autootje was met geen stokken vooruit te branden. Na thuiskomst eens even in de papieren gesnuffeld en het blijkt een 114D te zijn met de volle 95 PK:scared:, ik wist niet eens dat BMW dat maakte... want veel fraude am fahren is dat niet.

Maar goed, af en toe een stapje terugnemen is wel eens leuk en dan waardeer je de Tesla dubbel zo veel :cool:
De Audi A3 die ik een tijdje geleden tijdens een schadeherstel van de schadehersteller mee had, heet bij mij op het werk al "koppelloze Audi" en waarvan het rechter pedaal defect is "gaspedaal doet het niet"... :biggrin:
 
Leuk plan. Ik schuif graag aan, als we beetje opstijf datum prikken kan eenieder er nog omheen plannen.

Edit, ik organiseer graag mee als wat meer te regelen is dan GD bellen om een tafel met bitterballen te reserveren.

Laat ik nu toch echt op zoek gegaan zijn naar wie Edit is? Maar zag uiteindelijk het licht ;)

Mocht ik iets kunnen doen, laat maar horen.
 
Wie gaan er nog mee naar de Eiffel om Tesla ervaring op te doen?

- - - Updated - - -

Laat ik nu toch echt op zoek gegaan zijn naar wie Edit is? Maar zag uiteindelijk het licht ;)

Mocht ik iets kunnen doen, laat maar horen.

Madame Edit(h) Artois:

200px-Edith_Artois.jpg


Ook dit soort info hoort bij de Tesla (motors club) Ervaring :biggrin:...
 
Heren,

Na het inleveren van mijn opdracht op 22 januari heeft de docent behoorlijk wat tijd genomen, maar gistermiddag was het dan eindelijk zover. Voor de Tesla rapportage heb ik een keurige 8 gekregen en samen met het bijbehorende tentamen over de colleges heb ik het vak ook afgesloten met een voldoende. Via deze weg wil ik iedereen van het forum bedanken voor de verscheidenheid aan topics die mijn rapportage zeker naar een hoger niveau hebben gebracht en natuurlijk wil ik forumlid Kymo bedanken voor de echte Tesla ervaring! Voorlopig blijf ik nog lekker meelezen en misschien komt na mijn afstuderen een eigen Tesla wel weer een stukje dichterbij.