Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op zoek naar nieuwe software testers

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo
Ik (of mijn bedrijf) ben op zoek naar een aantal testers die graag de Nederlandse versie van onze nieuwe software Tessoon willen bekijken.
Het gaat over laadcurves, degradatie, voertuigstatus, statistische evaluaties en een logboek.
Waarschuwing! De software is nog steeds een bètaversie, dus niet helemaal klaar.

Trouwens, ik spreek helaas geen Nederlands. De tekst is daarom automatisch vertaald. Ik vraag daarom om clementie :).

Hetzelfde geldt voor de software. Opmerkingen over vertaalfouten worden daarom dankbaar geaccepteerd!

De link naar de software:
Tessoon - die Teslasoftware


Met vriendelijke groeten
Norbert
 
de software richt zich op de analyse van laadcurves en is geoptimaliseerd voor smartphones.

Als *de analyse van laadcurves* je unique selling point is dan is er nog wel flink wat te verbeteren.

Ook dat deze voor mobiele devices geoptimaliseerd is kan ik niet echt plaatsen. Het is een vaste UI en totaal niet responsive. In die zin net zo dramatisch als Teslafi.

uNseyi7ykDcJp-eFwvdbuX1U8HqqZtvJBRScVO7QM_7xKHzZenXwz6KP4DhVySua6KFZ3znLfjj2L_2lcUWtTq4_8u1MkYjWJcIaiRuf_spZX999_5Uq2Xyp0t9tjy3RcFcmxLdK0KKTPLqtPqc5QbNhgSv9qJs2ggcM-lx2Rdfevm4_jFvKCjT8EavCTSfHf57cjvhdlPHTUpDeExRho7-3FJQ72c9V2bcJ-GMR2SCCWNhoEfzPs3ogYpCrL34-eg_0n_TkfW2rlLhITSbJwh7YUL9-v7C-xBrXC2cYKOxLGk_sZMB8yOpoOpyKtWiySo4PnU-lq7mwIF3F_SbMxnpgom-ToXPTRMMd4zNIIUWYwfj7-qH3TFDftIc-PY7xg2cMcvT8b0taC3NNGilXGtqSQ2h9Qjrl7M8NMnVPkogEZ-WhSoHurrW_KsOnjQvUHjMKcHFnJzF-effzr3eWaoLEHDaYSqmhF2umzFrxjIprMslEmYS2FTVlSqsVd6OftlCcDUPBTUPI9AjrNBVxiKRY0pRqNXAfHwavyp1uUVrOgUAlPRPARih_zQeFeP28PawmKDHJAN8BXor7NSXiAXPMXwbGIfN3QUPmO1Fm2hJGayF8qTuQVlPyH28euuX32eMU6FzGGHhxQhxaD-xDp347AMFiDzHfh2MAW1YbyIDUPK80lwJxgg=w2160-h1080-no




q7LUIPoKEee8GXHzSEwgNFSyepgVAqsTOGFgekKPSWT6i-STh2uutHyOrYZ88wwe04UOjIsPGCVoz8b9iXKYnH-Nz5tKgEEFSWdX5fRlpKsq5krVwb2DfnMV7A9ogdoYCL6aR03pqkspNJG_AqIsuUp72bTEzJGyxlIvtm3NxrDyQO2QbAodl0RohnOKB5VLfiTRvbJdk3nk3dqbY_T7QCh-0acfwX-_3oWu5Fn3QldKU0J2zFYyyLNcPgjozbZc7oDpR5gdTmK9Tt4ouQQTAkLMVH1XpZGWMFx2XjcYfY2uL9-qJmF5C1wSCE_HXXdvXUjRUAD-TXgQbc1g6HpPhZt29IqQSavxJTZuYWqdYfHS-0rvD1--LMN7ES_nfSWXgOSO-bUyJtHzt5VGbMHOOIpUdll_JliVS37F2HbE6B4_Ze7vYScHC3_Ke5N5rwKxY2y4r7DIP8ae0LgFaEMGtluxBd9TqWx7aoCxQojWj9xFu3K4oTsLPFl42ch-vgl7tFGaHCupaHzIAV0W8Fpjd3bxXn4r17svxrGofwL5XUvBewvHz2EKis2wkN3-WAePxnFY0reOvXmcbnOHYJ_s3iiQT0xEjciXj8lnxUTEZLzGwiX4XzdpgOc-8ZwxCIaMnUmZfBvmsorzGA1qo0_PtOkbCk3XwIhhHzzbS37SXhdx0lv85YS2LQ=w634-h1267-no




Wellicht kun je hier een change log bijhouden voor wanneer je interessante wijzigingen hebt aangebracht zodat mensen weer eens kunnen kijken zodra het interessant is te gebruiken
 
Nog een kleine hint. Ik schrijf hier met een computervertaler.
Als ik op de een of andere manier onbeleefd tegenkom, bied ik mijn excuses aan!
Dat zou niet opzettelijk zijn, maar vanwege de vertaling.
Ik ben een beleefde persoon :)

Met vriendelijke groeten
Norbert
De vertaling werkt prima Norbert, maak je geen zorgen.
Bij twijfel kan je altijd nog een keer terug vertalen vanuit het Nederlands naar het Duits toe. Zo communiceer ik ook vaak, zelfs met Chinezen.
 
Als *de analyse van laadcurves* je unique selling point is dan is er nog wel flink wat te verbeteren.

Ook dat deze voor mobiele devices geoptimaliseerd is kan ik niet echt plaatsen. Het is een vaste UI en totaal niet responsive. In die zin net zo dramatisch als Teslafi.

Wellicht kun je hier een change log bijhouden voor wanneer je interessante wijzigingen hebt aangebracht zodat mensen weer eens kunnen kijken zodra het interessant is te gebruiken

Hoi
sorry voor het late antwoord. Op de een of andere manier kreeg ik deze keer geen e-mail.

"Het is een geweldige gebruikersinterface en reageert volledig."
Dat begrijp ik helaas niet. Waarom reageert dat niet? Werken de verschillende advertenties niet voor jou?

Er is een nieuwe evaluatie. De laadtijd kan nu worden weergegeven met verschillende periodes / voertuigen.
In het voorbeeld:
Mijn throttled S 100 D met andere niet-throttled degenen.
min_needed_charging_time.jpg

Met vriendelijke groeten
Norbert
 

Attachments

  • upload_2020-3-16_19-26-53.png
    upload_2020-3-16_19-26-53.png
    312 bytes · Views: 27
  • Like
Reactions: JanG007
Hallo

en weer is er een nieuwe functie.
Het vertegenwoordigt de gemiddelde kilometerstand van alle voertuigen.
Het is goed om te zien hoe er een inzinking van 50% is opgetreden als gevolg van de Corona-crisis.

fahrleistungen.jpg

fahrleistungen.jpg

De functie is opgenomen in versie 2020.102.1.beta.
Deze is te vinden onder Statistieken / Alle voertuigen.

Zoals altijd is er: Als hij de versie niet laadt of als er fouten optreden: Wis de browsercache en offline gegevens.


Met vriendelijke groet
Norbert