Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Opening nieuwe pand Tesland in Almere

This site may earn commission on affiliate links.

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
917
891
Netherlands
Het is zover! We hebben een datum voor een officiële opening van ons nieuwe pand.
Op vrijdagmiddag 31 Januari vanaf 16:00 nodigen wij u allen uit voor een gezellige bijeenkomst met een drankje en wat hapjes in ons nieuwe onderkomen in Almere.
Hier kunt u onze nieuwe werkplaats zien en geven wij demonstraties van een aantal van onze producten. Tevens hebben wij ook een paar mega-aanbiedingen voor mensen die komen.
Ook is dit een mooie gelegenheid om mede-Tesla rijders te leren kennen en informatie uit te wisselen met elkaar.
Graag ontvangen wij uiterlijk op 27 Januari een berichtje indien u aanwezig wil zijn met het aantal personen. Dat kan doen door hier te reageren of een mailtje op [email protected].

Ons adres is Tesland
Kabelstraat 7
1322 AD Almere
085-3033403

095693BD-2157-48E3-9514-A079B1E96E79.jpeg
 
@Herbie65 Ik heb mijn feedback per mail verstuurd, was naar aanleiding van een bestelling.

In het kort:

verzending duurde erg lang, geen communicatie, én een betaald artikel had reclame opdruk. Dit laatste heb ik wel retour kunnen zenden.
Wat je zegt klopt allemaal, helaas is het de laatste weken niet helemaal gegaan zoals het hoort. Oorzaken zijn:
- Onwijs veel Tesla's geleverd, dus onwijs veel bestellingen bij ons
- Verhuizing in dezelfde tijd (niet handig, maar wel noodzakelijk)
- Ikzelf op vakantie (kon ik eindelijk weer kennis maken met mijn eigen familie)
- in 3 maanden tijd van 2 man personeel, naar 9 man gegaan, dus veel nieuwe mensen.
Ik geef toe, het is niet zoals ik het wil doen, maar de problemen zijn grotendeels opgelost en we kunnen het weer aan, met veel enthousiaste mensen en in een lekker pand!
Excuses voor de wat mindere ervaring!.Als je volgende week vrijdag komt, krijg je een extra biertje (als je tenminste een chauffeur bij je hebt....)

Herbie65

Vanwege een Prodrive training met m'n Teslaatje moet ik verstek laten gaan.

Maar veel succes op je nieuwe stek!

Voor de mensen die vrijdag de 31 niet kunnen; Zaterdagmiddag 1 Februari hebben nog een opening voor onze AlloyGator klanten en dealers. Dus als je 31 Januari verhinderd bent, kom dan maar Zaterdag 1 Februari. Wel graag even een berichtje!
 
Voor de bezoekers van onze opening op vrijdag 31 Januari is er naast gezelligheid, hapjes en drankjes een grote loterij.
Iedere bezoeker ontvangt bij binnenkomst een lot
Hier mee dingt u gratis mee naar onder andere de volgende grote prijzen:
- een 5 delige tassenset voor de kofferbak van uw Tesla (keuze tussen Model S, X en 3)
- een compleet geïnstalleerde elektrische powerlift voor de frunk van uw Tesla Model S, X of 3
- een geïnstalleerde set AlloyGators Exclusive in een door u te kiezen kleur.
- een audio upgrade voor een Tesla Model 3 SR+ met subwoofer.
etc.
Iedereen kan kiezen voor welke prijs hij wil meedingen. Zo wordt er voorkomen dat er mensen met meerdere prijzen weg gaan, en u krijgt dus geen prijs waar u niet op zit te wachten.
Alleen bezoekers kunnen hieraan meedoen.
Tot vrijdag!