Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Sec Rotterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon gaan Chris!
Als je met je Tesla komt en zegt dat je er bent omdat je het gewoon leuk vindt, houdt echt niemand je tegen hoor.
Dat zou erg on-Tesla zijn en zo ken ik ze niet.

Mits je je aan de dress-code (=19" 20" of 21") houdt :p

Zelf ook zoiets een keer meegemaakt…(2012).
Op www bekend gemaakt dat je een (bijzondere) bolide ging afhalen, stonden ineens (spontaan) 54 equipes van het forum voor de deur. Was maar goed dat er standaard (een ruime voorraad) bubbels is want anders was het toch wat karig geworden. Wereld dag! Daarom met het afhalen van de Tesla maar niets erover geschreven...

IMG_1085.JPG
 
Mits je je aan de dress-code (=19" 20" of 21") houdt :p

Zelf ook zoiets een keer meegemaakt…(2012).
Op www bekend gemaakt dat je een (bijzondere) bolide ging afhalen, stonden ineens (spontaan) 54 equipes van het forum voor de deur. Was maar goed dat er standaard (een ruime voorraad) bubbels is want anders was het toch wat karig geworden. Wereld dag! Daarom met het afhalen van de Tesla maar niets erover geschreven...

Lang geleden dat ik zoveel mooi omgebouwde MR2's en Pontiac Fiero's bij elkaar heb gezien! :biggrin:
 
Gewoon gaan Chris!
Als je met je Tesla komt en zegt dat je er bent omdat je het gewoon leuk vindt, houdt echt niemand je tegen hoor.
Dat zou erg on-Tesla zijn en zo ken ik ze niet.

Dat was ik sowieso van plan. Bij Tesla ben ik inmiddels een bekend gezicht dus tegenhouden lijkt me sterk :biggrin: Maar ik vraag me wel af wie wel en niet een uitnodiging krijgt.
 
Ze zijn er bijna klaar voor, alleen nog een auto naar binnen brengen.
Er hangt zelfs al merchandising te koop in de store.

Verder zie ik aan de buitenkant 3 kabels hangen voor laders, naast de ingang van de werkplaats.
Voor het gebouw is een nieuw verdeel station geplaatst zo te zien, hier moet nog wat asn gebeuren om het mooi af te werken.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Sorry voor de wat donkere foto's maar ik ben direct vanuit m'n nachtdienst even door gereden.
Voor de gene die er donderdag bij zijn veel plezier.
 
Ze zijn er bijna klaar voor, alleen nog een auto naar binnen brengen.
Er hangt zelfs al merchandising te koop in de store.

Verder zie ik aan de buitenkant 3 kabels hangen voor laders, naast de ingang van de werkplaats.
Voor het gebouw is een nieuw verdeel station geplaatst zo te zien, hier moet nog wat asn gebeuren om het mooi af te werken.

Sorry voor de wat donkere foto's maar ik ben direct vanuit m'n nachtdienst even door gereden.
Voor de gene die er donderdag bij zijn veel plezier.

Zie ik daar nu een verlicht BMW logo showroom staan? (Voor de diegene die het niet gelijk gezien heeft, heb het even rood omcirkeld).

image.jpeg


Ik weet, is een weerkaatsing van de overkant waar ik neem ik aan een BMW -dealer zit, maar mijn oog viel er gelijk op. :wink: