Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Service Center Den Haag

This site may earn commission on affiliate links.
Wie gaat er wanneer de koffie testen in Den Haag :biggrin:
Opening Den Haag.JPG
 
Ik heb morgen om 10:00 uur een proefrit, mijn vriendin gaat dan rijden omdat zij bij de vorige proefrit niet kon.
Tevens gaat mijn dochterje van bijna drie mee voor de proefrit, als ze een foto ziet of een Tesla ziet rijden:

"Papa! Nieuwe auto! Tesla!"
Ik: "Waar wordt die gemaakt?"
"Amerika!"
Ik: "Welke kleur krijgen we?"
"Zwart! Roze spuiten!" ;)
Ik: "Wat zit er in de auto?"
"iPad!"
:):):)

Kortom ze kan niet wachten totdat de auto er is (van wie zou ze dat enthousiasme/ongeduld toch hebben? ;)).
 
Ben vanmiddag ff langs geweest. Eerste indruk, mooie werkplaats, veel groter dan Amsterdam. Zoals altijd aardige en enthousiaste medewerkers. Werkt ca. 12 man in Den Haag. Verkoop gebeurt vanuit het SC. Er zijn voorlopig geen plannen ook een shop in het centrum van DH te gaan openen. Zoals uit de reactie op dit draadje te verwachten was was het erg rustig. Helaas geen andere forumleden ontmoet. Gelukkig waren er wel wat mensen die kwamen voor een proefrit. Ik had stiekem gehoopt dat t er packed met Tesla's zou zijn. Op mijn vraag hoe het met de verkopen ging in 2014 zei men zo'n 20 stuks per week voor de Benelux. Na ontvangst van een rode adapter, dank, dank, dank ben ik er weer vandoor gegaan.
 
Ik was er vanmorgen even, mocht mijn wintervelgenset komen ophalen die al tijdje daar klaar lag op mij te wachten. Geen aftermarket set maar after season set is het geworden, begreep dat er veel belangstelling was voor het setje, cyclone velgen zwart, ben er erg blij mee. Mooie werkplaats inderdaad en erg symphatieke medewerkers daar. Er zijn naar ik begreep best wel aantal forumleden geweest afgelopen twee dagen, misschien moeten we anders SC als 'hangplek' gaan confisqueren en vrijdagmiddagborrel daar gaan drinken op frequente basis. Ik vind Belgisch initiatief namelijk erg leuk en wellicht zijn mensen van SC Den Haag als ze eenmaal volledig operationeel zijn genegen op periodieke basis een (informatieve) informele bijeenkomst te organiseren.
Voor mij is het dubbel, ik woon op struikelafstand van SC en toch kom je er niet graag vanwege service issues..
 
Ik was er van 10:00 tot 11:00, inderdaad prettige medewerk(st)ers en leuke proefrit gemaakt met toevallig een zwarte MS. :) Kan niet wachten totdat ik er weer heen mag voor het ophalen van mijn eigen MS. :)

Dochtertje had meteen een rode Tesla lunchtrommel te pakken en mocht ze gewoon meenemen! Helemaal happy ermee. :)
 
Ik was er van 10:00 tot 11:00, inderdaad prettige medewerk(st)ers en leuke proefrit gemaakt met toevallig een zwarte MS. :) Kan niet wachten totdat ik er weer heen mag voor het ophalen van mijn eigen MS. :)

Dochtertje had meteen een rode Tesla lunchtrommel te pakken en mocht ze gewoon meenemen! Helemaal happy ermee. :)
Dan zijn we elkaar onbewust tegengekomen, ik stond binnen in werkplaats velgenset in te laden op moment dat je terugkwam van proefrit.
 
Nu helemaal bij mij om de hoek. Ware het niet dat ik tot nu toe enkel de mobiele service op bezoek heb gekregen. Wel een fijnere locatie als je er een keer moet zijn: waar ze voorheen zaten was wat krap bemeten en een beetje achteraf. Beter visitekaartje dus ook. Zullen de (potentiële) kopers die voorheen een auto van een gerenomeerd Duits merk reden op prijs stellen..