Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening Tesla Europe HQ Amsterdam Tonight.....

This site may earn commission on affiliate links.
Just some pictures of Amsterdam HQ and SeC and SuC. Opening today.

IMG_8097.JPG
FullSizeRender.jpg
IMG_8077.JPG
IMG_7813.JPG
IMG_8085.JPG
FullSizeRender-1.jpg
 
Heel erg leuke avond gehad.
Veel bekenden van de Amsterdam-Londen trip gezien en gesproken.

Verder ritje gedaan met de P58D. Wat een kracht. Ongelofelijk gewoon hoe snel dat gaat in vergelijk met mijn "gewone" 85.
Ook het bochten gedrag maakte enorme indruk.

In elk geval (weer) een avond om niet snel te vergeten.

En inderdaad de supercharger zal 24/7 worden :) Er was wat verwarring onder de medewerkers maar dat is nu duidelijk. Hek zal dicht gaan buiten openingstijden maar er is 24/7 een bewaker die het hek en de voordeur open doet voor ons.
 
Wat mij opviel vanavond is dat Tesla de website waarop je het aantal vrije plaatsen aan een SuC kunt zien al klaar heeft en toont. Zou dit in de komende update zitten.

Was trouwens een leuke avond. Complimenten aan Tesla!
16f0eb4706303827bffcfe4e0b7996ba.jpg


Beetje zoomen op de foto toont 8 lege stalls.
 
Mooi aantal posts Hendrik, verslag van vanavond please.......I am waiting !
Tja, weinig nieuws, veel beloftes. Komt weer nieuwe software aan met veel van de punten die aangedragen zijn. Omdat er nu op meerdere plekken schermen getoond werden waarop je kon zien hoeveel stalls er bezet waren bij een SuC zou het me niet verbazen, lees hoop ik, dat dit binnenkort in de software komt.

Verder, acceleratie P85D had ik eerlijk gezegd niet heel veel van verwacht maar t*ring wat komt dat ding van z'n plek zeg:scared:. Verder reed ik tot nu toe in de beste auto die er was maar die is nu gedegradeerd tot de op 1 na beste. Op alle fronten voelt de nieuwe tesla net iets beter dan m'n huidige "classic". Hij voelt solider aan, lijkt stiller, next gen seats zijn echt super, ook achterin. Boven de 50km/u lijkt t verschil kleiner te worden. De locatie is indrukwekkend en heeft allure. Toch wel iets anders dan t shoppie in Einhoven destijds.

Was leuk weer een hoop nieuwe gezichten bij forumleden te krijgen en oude reeds bekenden weer te zien. Had een gast/potentiële tesla rijder meegenomen. Was onder de indruk. En wij zijn wel een bijzonder/leuk/raar cluppie.

De jongens die een paar dagen mijn Tesla te logeren hebben zijn van de weg gehaald maar er met een waarschuwing vanaf gekomen. Krijg regelmatig appies met superlatieven. Gaat goedkomen denk ik. Gelukkig is ie nog steeds heel.
 
Was wel een enorme file voor de SuC in Amsterdam gisteren. Gelukkig was er genoeg te doen, eten en drinken om het wachten aangenaam te maken:rolleyes:
En er is dus een ruimte waar je je laptop open kan klappen (24/7) met koffie om even te wachten/werken.
@HWS heb je niet gezien zal wel aan de drukte hebben gelegen.......

- - - Updated - - -

En wij zijn wel een bijzonder/leuk/raar cluppie.
Ja zo raar dat ik op de heen weg (en zover woon ik niet van SeC/HQ/SuC A'dam af) drietal Tesla's heb gezien die de andere kant op reden waarvan ik dacht, wat gaan die nou doen?? Er is toch een opening in A'dam?????


Daarnaast vielen onze E-Rally shirtjes niet zo op als op 17 mei vorig jaar tijdens ons vorige E-Rally event maar toch weer paar potentiele sponsoren en in ieder geval aanmeldingen weten te verzorgen.

En dank nog richting Tesla voor het gebruik (beetje afgedwongen, zijn er maar gaan zitten) misschien zelfs wel inwijding van de meeting room op de eerste verdieping voor ons E-Rally overleg dat op zelfde moment was gepland.
 
Heb veel Tesla idiots :) niet gesproken. Was eeeerg gezellig.

Vwb de inwijding kan dat best kloppen. Het rook nog sterk naar verf, dat kon de frituurlucht niet verbloemen:smile:.
Wellicht kan een van de E-Rally Tesla Idiots de foto posten van de smetteloze, zeer strakke meeting room.
Daarnaast voor degene (waaronder ik zelf) die niet meer wisten wat voorheen in dit pand zat: BSH (Bosch Siemens). En zo te zien heeft het erg lange tijd leeg gestaan. Echt prima A1/Zicht locatie!
 
De jongens die een paar dagen mijn Tesla te logeren hebben zijn van de weg gehaald maar er met een waarschuwing vanaf gekomen. Krijg regelmatig appies met superlatieven. Gaat goedkomen denk ik. Gelukkig is ie nog steeds heel.

And the story continues:smile:. Vandaag hebben ze mijn Tesla op kantoor op een ander stopcontact ingeplugd en vlogen spontaan de stoppen eruit:frown:, alles plat. Daarna zelfde stopcontactje en het werkte weer prima. Toch nuttig die paar dagen ervaring. Hoop wel dat ze enthousiast blijven.
 
And the story continues:smile:. Vandaag hebben ze mijn Tesla op kantoor op een ander stopcontact ingeplugd en vlogen spontaan de stoppen eruit:frown:, alles plat. Daarna zelfde stopcontactje en het werkte weer prima. Toch nuttig die paar dagen ervaring. Hoop wel dat ze enthousiast blijven.
Ik hoop vooral dat je m heel terug krijgt. Het lijken wel cowboys die jongens waar je m aan uitgeleend hebt.
 
Ik hoop vooral dat je m heel terug krijgt. Het lijken wel cowboys die jongens waar je m aan uitgeleend hebt.
Ach niet meer dan ikzelf hoor.... Misschien rijden ze m wel plat dan kan ik niet anders dan een P85D bestellen:cool:. Over standaard ritjes is niet veel spannends te melden terwijl je dit toch 99% van de tijd doet. Juist daarom heb ik m uitgeleend. Om te ervaren dat het ook bij "gewoon" rijden een heerlijke auto is.
 
Jerome benadrukte nogal dat de komende update om een FIRMWARE update ging.

"In just a few weeks some pretty amazing updates in the Firmware, for all cars.... FIRMWARE I said".

Klinkt voor mij een beetje of het ook om iets anders ging dan voor de dashboard unit, maar dat kan mijn interpretatie zijn.
 
En wij zijn wel een bijzonder/leuk/raar cluppie.

Ongelooflijk hoe deze auto het kind in velen wakker maakt. Geen belediging aan wie dan ook, want ik schaar mijzelf er ook onder. Ik gun mijzelf twee forummomenten per dag, maar moet steeds oppassen dat die momenten niet erg lang worden.

Intussen wel erg jammer om wéér een meeting te missen (geen uitnodiging gekregen, maar zou ook weer niet hebben kunnen komen). Bij de volgende rally verwacht ik er eindelijk eens bij te kunnen zijn.
 
Mooie ontvangst gisteravond, luxe valet parking met verzoek of mijn Model S aan de lading moet, lekkere hapjes en een goed glas wijn. En wat een werkplaats, meer een fabriekshal. 27 bruggen, 3 richtbanken. Ik denk niet dat er een autodealer in Nederland is die groter is dan deze vestiging.

IMG_1236.jpg


IMG_1234.jpg
 
Last edited: