Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

OPGELET! Iedereen kan je frunk openen ! Be Warned !

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt, ik wist wel hoe de procedure werkte maar had desondanks niet bij stilgestaan dat men zo inderdaad in kon breken. Ik legde mijn spullen daar vaak in met de gedachte dat het de enige veilige plek was, want je kon niets zien en een raam intikken je toch niet zou helpen om het open te maken. Het is zelfs een van de Valet mode voordelen zoals door Tesla uitgelegd.
 
Weet iemand hoe het zit met de Classic?
Heeft die ook een rood lint onder de neus of 2 treklussen in beide wielkasten? Mijn classic staat namelijk in panne en morgenmiddag zou ik een sleepoog moeten hebben om hem op de flatbed te laten trekken.
 
Weet iemand hoe het zit met de Classic?
Heeft die ook een rood lint onder de neus of 2 treklussen in beide wielkasten? Mijn classic staat namelijk in panne en morgenmiddag zou ik een sleepoog moeten hebben om hem op de flatbed te laten trekken.
Beste is de nosecone eraf halen en dan 12V aansluiten zodat het 12V systeem weer tot leven komt. Dan zou je de frunk weer open moeten kunnen maken met je key. (Mocht je grote scherm dan ook weer opstarten zou je de sleepmodus kunnen activeren om de parkeerrem vrij te schakelen maar ik weet natuurlijk niet precies wat je euvel is)

Succes.