You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passive entry off!! En dan komt het wel goed.
Die Limburgers zullen wel blij zijn dat ik ze onterecht voor prutsers heb uitgemaakt.
idd, voorlopig levensgevaarlijk voor je om naar de SUC in Urmond te komenDie Limburgers zullen wel blij zijn dat ik ze onterecht voor prutsers heb uitgemaakt.
Dat is een workaround. Geen oplossing. Je mag toch verwachten dat rijden buiten bereik van de sleutel onmogelijk is?
Dat is ook zo; deuren ontgrendelen en starten van de auto is onmogelijk als de sleutel buiten bereik is.
Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Ik begrijp het comfort van de functie, maar ik heb 'm tot nu toe bewust nooit gebruikt (passive entry staat dus op OFF, overigens nog maar enkele weken Tesla-rijder). Af en toe onhandig, maar alle auto's hiervoor vereisten ook het draadloos ontgrendelen via de sleutel voor gebruik.Twee weken terug op reis geweest en die beroemde 'passive entry off' eens getest. Dat is onwerkbaar volgens mij. De deuren gaan dus nog wel automatisch open, je stapt dan in, maar je kan de auto niet in Drive zetten. Om dat te doen moet je tweemaal klikken op de autosleutel, die dan ergens in broekzak of jas zit natuurlijk. En je hebt niet veel tijd.[..]
Kun je het automatisch afsluiten (walk away door lock) niet apart uitzetten? Dus dat de auto zich alleen afsluit wanneer je daadwerkelijk op het dak van de fob drukt?Twee weken terug op reis geweest en die beroemde 'passive entry off' eens getest. Dat is onwerkbaar volgens mij.
De deuren gaan dus nog wel automatisch open, je stapt dan in, maar je kan de auto niet in Drive zetten. Om dat te doen moet je tweemaal klikken op de autosleutel, die dan ergens in broekzak of jas zit natuurlijk. En je hebt niet veel tijd. Als je nog snel iets wil verplaatsen, even iets opzoeken op je Gsm, iets vergeten in de koffer, ... dan kan je nogmaals twee maal klikken op de sleutel. Ik vind het verschrikkelijk onhandig, geef me dan maar terug een gewone ouderwetse autosleutel, veel handiger.
Het ontgaat mij compleet waarom Tesla geen keypad zet op het scherm en mij elke keer een code vraagt om de auto te starten. Veel handiger en sneller. Uitschakelbare optie natuurlijk.
Maw die 'passive entry off' staat bij terug uit, of 'on', what's in a name.
Asjeblieft niet Dirk. Of dan toch minstens optioneel.
Asjeblieft niet Dirk. Of dan toch minstens optioneel.
Als je dan toch terug naar t stenentijdperk wil neem dan zo’n stuurslot
De Citroën XM V6 ook. In t 1e jaar 5! BX-en ingereden voordat ie nog net niet via de voorgevel weer retour zou gaan. Hij wilde namelijk wéér niet ontgrendelen.uiteraard optioneel.
FYI : de camper was enkel met pincode te starten - is een automatisme, kost geen moeite of tijd.
Laat me raden: zowel het rode als het groene ledje brandden gelijktijdig?De Citroën XM V6 ook. In t 1e jaar 5! BX-en ingereden voordat ie nog net niet via de voorgevel weer retour zou gaan. Hij wilde namelijk wéér niet ontgrendelen.
Weet ik niet. Was de wagen van pa. Na een brief van de advocaat en een forse afschrijving mocht ie een nieuwe bestellen...Laat me raden: zowel het rode als het groene ledje brandden gelijktijdig?
Dat was vast een GS, gebeurde ons ook bij de loaners als t een keer geen geen BX was.<off topic> ik heb een tijdje voor een Belgische multinational gewerkt; met o.a. een zusterbedrijf in Frankrijk.
Mijn Franse evenknie -uitermate chauvistisch- reed wel steeds met Duitse auto's, tot hij eens het nieuwste model van Citroën kocht, want de Fransen waren toch zoveel beter....
Na exact één maand heeft hij de auto weggedaan; nadat hij meer stilstond dat reed. Zelfs de ruiten vielen zomaar naar beneden....
Alle merken hebben hier last van.Dat is een workaround. Geen oplossing. Je mag toch verwachten dat rijden buiten bereik van de sleutel onmogelijk is?
Ook in de herhaling... een pincode òf een gekoppelde telefoon in de buurt.