Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opladen bij CEZ in Tsjechie

This site may earn commission on affiliate links.
We gaan over 2 week naar Zuid Polen om daar de Kerst door te brengen. De geplande route loopt via Praag, en ik zie dat na Praag er voornamelijk CEZ laadstations zijn. Wie heeft ervaring met deze laadstations, en kan me vertellen of ik daar met een New Motion pas terecht kan, of dat ik een andere pas nodig heb?

Thanks!
Mark
 
We gaan over 2 week naar Zuid Polen om daar de Kerst door te brengen. De geplande route loopt via Praag, en ik zie dat na Praag er voornamelijk CEZ laadstations zijn. Wie heeft ervaring met deze laadstations, en kan me vertellen of ik daar met een New Motion pas terecht kan, of dat ik een andere pas nodig heb?

Thanks!
Mark
Meest handige lijkt mij op de laadpaal kaart van TNM /Recharge te kijken.
 
Hier exact hetzelfde, ik ga met de Kerst naar Tsjechië, gooi de auto bij de grens nog even helemaal vol(combinatie met eten). Voor zover mijn huiswerk je kan gebruik maken van de polyfazer app in Tsjechië. Ik heb nog geen ervaring maar als ik naar abetterrouteplanner.com ga en daar op de info van de palen klik dan kan ik bijna overall met die app uit de voeten.
 
Meest handige lijkt mij op de laadpaal kaart van TNM /Recharge te kijken.

CEZ staat er inderdaad niet bij op de NewMotion kaart, dus dan blijft de vraag of iemand weet met welke betaalmethode je bij die oplaadpunten terecht kunt.

Dit bij ons verblijf in Polen staat een lader aangegeven op de New Motion kaart (vlak bij Spalona, aan de CZ/PL grens, maar het adres dat wordt getoond is een adres in Frankfurt am Main, dus hier lijkt iets mis te zijn gegaan ....
 
CEZ staat er inderdaad niet bij op de NewMotion kaart, dus dan blijft de vraag of iemand weet met welke betaalmethode je bij die oplaadpunten terecht kunt.

Dit bij ons verblijf in Polen staat een lader aangegeven op de New Motion kaart (vlak bij Spalona, aan de CZ/PL grens, maar het adres dat wordt getoond is een adres in Frankfurt am Main, dus hier lijkt iets mis te zijn gegaan ....
En op ChargeMap. Daar staat vaak welke kaart je kunt gebruiken