Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oplossing voor batterij model S na garantie?

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, al verwacht ik eerder een early warning dan een voorkomen van een failure. Vervolgens kan je waarschijnlijk niets richting Tesla met je early warning. Maar we zien het wel of het wat is en of het ook naar Europa geshipt kan worden. Ben ook benieuwd waar je de plug and play oplossing dan moet gaan inpluggen.
iets verder onder de post heeft jason hetvolgende gepost
1643623107447.png
 
Heel mooi deze service als je in amerika woont. Maar ik vraag mij echt af wat als je nu zo een kastje in de ODB port plugt en de auto in de garantie termijn net voor het verlopen hiervan aangeeft dat de batterij op zijn tenen loopt. Ga je dan nog met een rapportje bij Tesla kunnen aankloppen voor een replacement?
 
Heel mooi deze service als je in amerika woont. Maar ik vraag mij echt af wat als je nu zo een kastje in de ODB port plugt en de auto in de garantie termijn net voor het verlopen hiervan aangeeft dat de batterij op zijn tenen loopt. Ga je dan nog met een rapportje bij Tesla kunnen aankloppen voor een replacement?
Lijkt me niet. De bedoeling is dan om bij een '057 facility' je pack te laten reviseren. Geen idee of dit werkelijk een keten is of een hobbyist met een garage. In ieder geval geen buiten US mogelijkheden.