Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opname van noodstop bij claxon

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend toeterde ik voor een door rood rijdende fietser met een doodwens. Mijn M3 reageerde met een noodstop en alle alarmbellen in de MCU gingen af. Ik herinner mij van de V10 beschrijving dat mijn Tesla dan automagisch fotos van de gevaarlijke situatie maakt en die naar je account stuurt. Ik heb nog niets ontvangen. Weet iemand waar ik de plaatjes moet zoeken?
 
Vanochtend toeterde ik voor een door rood rijdende fietser met een doodwens. Mijn M3 reageerde met een noodstop en alle alarmbellen in de MCU gingen af. Ik herinner mij van de V10 beschrijving dat mijn Tesla dan automagisch fotos van de gevaarlijke situatie maakt en die naar je account stuurt. Ik heb nog niets ontvangen. Weet iemand waar ik de plaatjes moet zoeken?
Dit werkt alleen als je de dashcam gebruikt (dus met een USB-stick of SSD-schijf aangesloten op de USB-poort). Normaal slaat hij de beelden op als je op het icoontje op het scherm tikt. Maar met die nieuwe optie aangevinkt (dus enkel als je ze ook daadwerkelijk aangevinkt hebt), doet hij dat ook vanzelf wanneer je claxonneert.

Er wordt niets per e-mail verstuurd (voor zover ik weet). Het enige nieuwe is dat je niet meer op het icoontje moet tikken als je al geclaxonneerd hebt.