Heb je een linkje met waar hij te koop staat?
Ik hoop eigenlijk dat Klaas hem nog even houdt zodat er uitzicht blijft op een 400.000 km draadje. Otherwise, it will be lonely this Christmas, without you by my side... It will be cold sooo cold...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een linkje met waar hij te koop staat?
Heb je een linkje met waar hij te koop staat?
Nee... onze classic zit in de verhuur. Staat nergens online te koop.
Maar volgens mij kan ik gewoon lid blijven van deze club, zelfs als ik de classic verkoop. Ik heb met beide Tesla's samen al 400.000km gereden, dat is gemiddeld dus 200.000km
En mijn nieuwe S is gewoon RWD zonder autopilot met kleinere accu dan 85kWh, dus gewoon een nieuwe classic
Ik vroeg het vooral omdat ik recent (zakelijk) iemand trof die zich erover beklaagde dat er zo weinig laaggeprijsde (tweedehands) EVs er in de markt waren. Die was op zoek naar een Tesla met (veel) ervaring....
Wellicht gaat dat toch de Roadster worden, nog een jaartje schat ik, zit nu op 358.000 kmIk hoop eigenlijk dat Klaas hem nog even houdt zodat er uitzicht blijft op een 400.000 km draadje. Otherwise, it will be lonely this Christmas, without you by my side... It will be cold sooo cold...
Ik heb zo’n Schiphol taxi gekocht en de beschrijving hierboven klopt niet. Natuurlijk zijn taxi’s bedrijfsmiddelen en die worden niet zo vertroeteld als de gemiddelde auto van de forumleden. Maar de taxi’s zijn altijd eigendam gebleven van Tesla Nederland en werden voordurend netjes gehouden. Ik heb een stuk of 20 van die auto’s bekeken bij All Cars in Eindhoven en ze waren allemaal perfect verkoopklaar gemaakt: zonder deuken, krassen of wat dan ook. Velgen heel netjes. Buitenkant was als nieuw. Technische mankementjes werden door Tesla (want eigenlijk verkocht die ze via All Cars) verholpen. Natuurlijk heeft het interieur op de bekende plekken (B stijl bestuurderskant, bestuurdersstoel) slijtage, maar ik heb die panneltjes nieuw besteld ( EURO 130,— /stuk) en dan is daar niets meer van te zien. Natuurlijk blijft het een auto van 3,5 jaar oud met 50 op de teller, maar dat zullen niet veel mensen er aan af zien.Tja, wat vinden mensen laaggeprijsd? Er stonden recent ex-taxi’s (Schiphol) in de verkoop. Vier jaar oud, 250.000+ km gereden. Altijd netjes behandeld (not), keurig onderhouden (not), interieur als nieuw (not) en vrij van krassen en deuken (not). Prijzen vanaf 40.000 euro. In no time verkocht.
Wie prijzen onder 35-40k verwacht, moet nog veel geduld hebben. Ik ben wel benieuwd wat het aflopen van de garantietermijn met de prijzen zal doen (rond 2021).
Sorry 250.000 op de teller.Ik heb zo’n Schiphol taxi gekocht en de beschrijving hierboven klopt niet. Natuurlijk zijn taxi’s bedrijfsmiddelen en die worden niet zo vertroeteld als de gemiddelde auto van de forumleden. Maar de taxi’s zijn altijd eigendam gebleven van Tesla Nederland en werden voordurend netjes gehouden. Ik heb een stuk of 20 van die auto’s bekeken bij All Cars in Eindhoven en ze waren allemaal perfect verkoopklaar gemaakt: zonder deuken, krassen of wat dan ook. Velgen heel netjes. Buitenkant was als nieuw. Technische mankementjes werden door Tesla (want eigenlijk verkocht die ze via All Cars) verholpen. Natuurlijk heeft het interieur op de bekende plekken (B stijl bestuurderskant, bestuurdersstoel) slijtage, maar ik heb die panneltjes nieuw besteld ( EURO 130,— /stuk) en dan is daar niets meer van te zien. Natuurlijk blijft het een auto van 3,5 jaar oud met 50 op de teller, maar dat zullen niet veel mensen er aan af zien.
Wat de prijzen gaan doen als de model 3 ruim beschikbaar komt en de fiscale regels minder worden, blijft natuurlijk koffiedik kijken. Wie het weet mag het zeggen. Maar ik ben tevreden met deze model S en kijk uit naar de model 3 (want zo'n S is wel heeeel groot).
Ik heb zo’n Schiphol taxi gekocht en de beschrijving hierboven klopt niet. Natuurlijk zijn taxi’s bedrijfsmiddelen en die worden niet zo vertroeteld als de gemiddelde auto van de forumleden. Maar de taxi’s zijn altijd eigendam gebleven van Tesla Nederland en werden voordurend netjes gehouden. Ik heb een stuk of 20 van die auto’s bekeken bij All Cars in Eindhoven en ze waren allemaal perfect verkoopklaar gemaakt: zonder deuken, krassen of wat dan ook. Velgen heel netjes. Buitenkant was als nieuw. Technische mankementjes werden door Tesla (want eigenlijk verkocht die ze via All Cars) verholpen. Natuurlijk heeft het interieur op de bekende plekken (B stijl bestuurderskant, bestuurdersstoel) slijtage, maar ik heb die panneltjes nieuw besteld ( EURO 130,— /stuk) en dan is daar niets meer van te zien. Natuurlijk blijft het een auto van 3,5 jaar oud met 50 op de teller, maar dat zullen niet veel mensen er aan af zien.
Wat de prijzen gaan doen als de model 3 ruim beschikbaar komt en de fiscale regels minder worden, blijft natuurlijk koffiedik kijken. Wie het weet mag het zeggen. Maar ik ben tevreden met deze model S en kijk uit naar de model 3 (want zo'n S is wel heeeel groot).
I. Natuurlijk heeft het interieur op de bekende plekken (B stijl bestuurderskant, bestuurdersstoel) slijtage, maar ik heb die panneltjes nieuw besteld ( EURO 130,— /stuk) en dan is daar niets meer van te zien. .
Denk dat ze snel uitverkocht zullen zijn.
Heb dezelfde slijtage - heb je een link naar "die panneltjes"?
Grootste verschil met een normale occasion wat mij opviel is nog de achterbank. Is door de passagiers goed ingezeten, waar normaal de achterbank minder gebruikt wordt en dan vaak nog door lichte kinderen. Maar die kun je vast ook net als de paneeltjes bestellen...Klinkt goed. Ik vond ze er op de foto’s mooi uitzien maar had niet verwacht dat die indruk realistisch zou zijn. Veel plezier ermee!
Ze zijn besteld bij Tesla, maar ze zijn niet op voorraad. Ik ben dus in blije verwachting. Zodra ik ze heb, post ik de typenummers en exacte prijzen en wat foto's van het monteren. (Misschien beter in het draadje recent aangeschaft.)
Heb dezelfde slijtage - heb je een link naar "die panneltjes"?
En als je de kWh standen erbij zet krijg je een mooi seizoensgolf patroon te zien?View attachment 297377
Sinds het begin dat ik mijn auto heb in 2013 ben ik in een spreadsheet de KM-stand + kWh meterstand thuis gaan bij houden.
Deze data ben ik maar eens gaan gebruiken om een grafiek te plotten. Het viel mij op hoe linear mijn stijging in kilometers is. Geen pieken of dalen, gewoon al 4,5 jaar het zelfde tempo.
Zo kan ik berekenen dat ik 3867km per maand rijd en dat ik na 60 maanden op 232.057 uit ga komen zodra de auto 5 jaar wordt in September.
Eens kijken of de voorspelling uit komt!
Door het vele laden buitenshuis vind ik daar niet echt een patroon in. Wel wat piekjes en dipjes, maar ik zie geen patroon met zomer en winterEn als je de kWh standen erbij zet krijg je een mooi seizoensgolf patroon te zien?
En dus al minstens 2 keer vastgelopen remblokken later?na 60 maanden op 232.057
Nee? Ik heb nog de eerste blokken en schijvenEn dus al minstens 2 keer vastgelopen remblokken later?