You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yep...dat was ik. Wist dat er een draadje van was in mijn achterhoofd. Maar als ik zocht op 200.000 kon ik niks vinden. Ook 200000 niet. Dus toen uiteindelijk maar eentje voor de X opgericht
View attachment 536705
uw verbruik per km is dat hoog of lijkt dat maar zo omdat het een X is?
Sinds gisteren de 200.000km aangetikt met de tweede Tesla, inmiddels 573.000 Tesla-kilometers achter de rug. Verveelt nog altijd niet View media item 121358View attachment 544414
In deze tijden is er niks veiliger dan met de auto rondrijden (maar niet naar Antwerpen)Als corona er niet was, was ik nu lid van deze mooie club.... maar dat zal nog wel een aantal maanden duren....
In deze tijden is er niks veiliger dan met de auto rondrijden (maar niet naar Antwerpen)
Ben benieuwd naar de mening van @Gtech hierover?Wat ik ondertussen geleerd heb is om regenbraking steeds op de lage stand te laten staan.
De zware lastwissels bij de hoge regen-stand geeft verhoogde slijtage op de cardankoppelingen en je gebruikt er je remblokjes meer mee, waardoor ze niet vastkoeken.
De hogere kost van de remblokjes elke paar 100.000km is het me dat zeker waard.
Foto is ondertussen al van augustus 2020 geleden, maar wou toch nog effe melden dat ik er nu ook bij hoor .
(teller staat ondertussen al op 217.000km)
Zaken die naar mijn aanvoelen te vroeg defect gingen en uiteraard niet meer onder garantie vervangen werden:
-120.000km vastgekoekte remblokjes vooraan
-ca. 140.000km interne lader (die van AC DC maakt)
-208.000km volledige voorophanging wegens te veel speling
-208.000km DC-DC-omvormer en batterycoolantheater
En de emmc-chip natuurlijk...
Ondertussen begint er op de cardankoppelingen tussen drivetrain en wielen speling te zitten dewelke ik waarschijnlijk ergens komende 50.000km ook nog wel eens zal laten vervangen.
Wat ik ondertussen geleerd heb is om regenbraking steeds op de lage stand te laten staan.
De zware lastwissels bij de hoge regen-stand geeft verhoogde slijtage op de cardankoppelingen en je gebruikt er je remblokjes meer mee, waardoor ze niet vastkoeken.
De hogere kost van de remblokjes elke paar 100.000km is het me dat zeker waard.
Nee sorry, geen idee, ik rij quasi geen stadskilometers meer, anders geraak je ook niet aan zo'n kilometerstanden he en (in tegenstelling tot het verleden) boeit het verbruik me echt niet meer.Wat is het verschil je in verbruik als je de regen lager insteld? Ik merk zelf, zeker in de stad, dat een hoger regen een flink lager verbruik opleverd in vergelijking met een lager regen.