TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Opties (reshufle/standard)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by PieterDeBruijn, Sep 7, 2017.

1. PieterDeBruijn

PieterDeBruijn New Member

Enkele opties zijn niet meer te kiezen en staan niet meer expliciet in de specs van de Model S/X

Drie verbeterpunten waarvan je wilt weten of ze op een occasion/demo auto wel of niet aanwezig zijn.

Vanaf welk serienummer?
    1. Nieuwe motoren sinds 1 juli 2017 ~VIN 55.000
    2. Hoog-amperage - standaard sinds? ~VIN ?
    3. Ultra High Fidelity sound - nu standaard?
    4. Ook standaard zijn nu: trekhaak € ?
    5. Subzero pakket was € 1.100 nu in premiumpakket

Opmerkingen
    1. deze zijn sinds 1 juli aanwezig en gemaakt om 1 miljoen mijl mee te gaan. Ook zijn ze krachtiger geworden en zijn alle niet P-versies daarmee een stuk sneller geworden.
    2. Standaard/included sinds? Achterafprijs is € 1.700,-
    3. Nu standaard, maar met een nieuwe omschrijving? Prijs was? "Audiosysteem dat specifiek is afgestemd op de ultrastille cabine van Tesla" --> klinkt echt anders als "Ultra High Fidelity Sound"

Wie helpt mij dit aan te vullen en verder uit te zoeken?

2. basvk

basvk Supporting Member

Volgens mij zit ultra high fidelity sound in het premium pakket, niet standaard. Althans, zo is het me door Tesla uitgelegd vorige week.
    Dat het gewone standaard audio systeem afgestemd is op het ultrastille interieur van de model x geloof ik direct ;). Je kunt dat ook uitleggen als: 'een laag vermogen systeem met kleinere speakers voldoet ook' :rolleyes:.

• Funny x 2
  3. PieterDeBruijn

PieterDeBruijn New Member

"Volgens mij zit ultra high fidelity sound in het premium pakket, niet standaard"
    Klopt!

Share This Page