Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opties (reshufle/standard)

This site may earn commission on affiliate links.
Enkele opties zijn niet meer te kiezen en staan niet meer expliciet in de specs van de Model S/X

Drie verbeterpunten waarvan je wilt weten of ze op een occasion/demo auto wel of niet aanwezig zijn.

Vanaf welk serienummer?
1. Nieuwe motoren sinds 1 juli 2017 ~VIN 55.000
2. Hoog-amperage - standaard sinds? ~VIN ?
3. Ultra High Fidelity sound - nu standaard?
4. Ook standaard zijn nu: trekhaak € ?
5. Subzero pakket was € 1.100 nu in premiumpakket

Opmerkingen
1. deze zijn sinds 1 juli aanwezig en gemaakt om 1 miljoen mijl mee te gaan. Ook zijn ze krachtiger geworden en zijn alle niet P-versies daarmee een stuk sneller geworden.
2. Standaard/included sinds? Achterafprijs is € 1.700,-
3. Nu standaard, maar met een nieuwe omschrijving? Prijs was? "Audiosysteem dat specifiek is afgestemd op de ultrastille cabine van Tesla" --> klinkt echt anders als "Ultra High Fidelity Sound"

Wie helpt mij dit aan te vullen en verder uit te zoeken?
 
Enkele opties zijn niet meer te kiezen en staan niet meer expliciet in de specs van de Model S/X

Drie verbeterpunten waarvan je wilt weten of ze op een occasion/demo auto wel of niet aanwezig zijn.

Vanaf welk serienummer?
1. Nieuwe motoren sinds 1 juli 2017 ~VIN 55.000
2. Hoog-amperage - standaard sinds? ~VIN ?
3. Ultra High Fidelity sound - nu standaard?
4. Ook standaard zijn nu: trekhaak € ?
5. Subzero pakket was € 1.100 nu in premiumpakket

Opmerkingen
1. deze zijn sinds 1 juli aanwezig en gemaakt om 1 miljoen mijl mee te gaan. Ook zijn ze krachtiger geworden en zijn alle niet P-versies daarmee een stuk sneller geworden.
2. Standaard/included sinds? Achterafprijs is € 1.700,-
3. Nu standaard, maar met een nieuwe omschrijving? Prijs was? "Audiosysteem dat specifiek is afgestemd op de ultrastille cabine van Tesla" --> klinkt echt anders als "Ultra High Fidelity Sound"

Wie helpt mij dit aan te vullen en verder uit te zoeken?
Volgens mij zit ultra high fidelity sound in het premium pakket, niet standaard. Althans, zo is het me door Tesla uitgelegd vorige week.
Dat het gewone standaard audio systeem afgestemd is op het ultrastille interieur van de model x geloof ik direct ;). Je kunt dat ook uitleggen als: 'een laag vermogen systeem met kleinere speakers voldoet ook' :rolleyes:.
 
  • Funny
Reactions: ebullio and pvh