Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Overgaan tot aankoop MS

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo iedereen, ik ben net nieuw hier en dat komt omdat ik er sterk aan denk om ook overstag te gaan tot de aankoop van een Tesla MS.
Vorig jaar heb ik al wat informatie ingewonnen en ben ik een testrit gaan maken in Eindhoven. Ik vond het toen toch een hoop geld en de aankoop is toen afgesprongen.

Nu is mijn Audi A5 van 2007 echt wel aan vervanging toe. Op de een of andere manier is de MS de enige auto die ik wil. De rest kan me minder boeien.
Dus ziet het er naar uit dat ik binnenkort een bestelling ga plaatsen.

Het enige wat door mijn hoofd spookt is van: Is dit wel het juiste moment om te kopen? Als ik nog even wacht zijn er misschien weer nieuwe uitrustingen aan de wagen?
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat er op 1 april een prijsverhoging zou komen. Klopt dit?

Ook zou er €1000 korting krijgen als ik word "aangebracht" door iemand?

Zijn er nog zaken waar ik op moet letten of tips die ik als toekomstige Tesla rijder moet weten ?

Alvast bedankt!
 
Als je snel een MS wil, kan je altijd overwegen om een goede 2de-hands aan te schaffen (zoals deze Te koop : Grijze S 85 Classic, 06/2014, 63.000 km) en dan op een later tijdstip als er iets groots wijzigt aan de specs een nieuwe bestellen.
Ondertussen kan je dan genieten van een Tesla.
Ik heb ook geleerd als je blijft wachten op iets groter, beter, ... dan heb je uiteindelijk niets :)
Het evolueert allemaal snel en de prijzen zullen waarschijnlijk niet snel dalen (tenzij de dollar-euro koers in ons voordeel wijzigt)
 
Hallo iedereen, ik ben net nieuw hier en dat komt omdat ik er sterk aan denk om ook overstag te gaan tot de aankoop van een Tesla MS.
Vorig jaar heb ik al wat informatie ingewonnen en ben ik een testrit gaan maken in Eindhoven. Ik vond het toen toch een hoop geld en de aankoop is toen afgesprongen.

Nu is mijn Audi A5 van 2007 echt wel aan vervanging toe. Op de een of andere manier is de MS de enige auto die ik wil. De rest kan me minder boeien.
Dus ziet het er naar uit dat ik binnenkort een bestelling ga plaatsen.

Het enige wat door mijn hoofd spookt is van: Is dit wel het juiste moment om te kopen? Als ik nog even wacht zijn er misschien weer nieuwe uitrustingen aan de wagen?
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat er op 1 april een prijsverhoging zou komen. Klopt dit?

Ook zou er €1000 korting krijgen als ik word "aangebracht" door iemand?

Zijn er nog zaken waar ik op moet letten of tips die ik als toekomstige Tesla rijder moet weten ?

Alvast bedankt!

John, spring er eens in :)

Bij deze!:cool: