TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Overname leasecontract - interesse?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by OW_85D, Aug 23, 2015.

Tags:
  1. OW_85D

OW_85D Member

Het gaat om een 85D - zwart - creme interieur - 2500km - 3 weken oud (8 augustus)
    Autopilot- Panoramadak - luchtvering - executive seats - winterpakket - piano black - next gen seats - 19 inch
    leasecontract: 48 mnd - 40km/jr - 1850,- euro/mnd - fiscale waarde: 104.000 euro

Reden: overweeg te wachten tot Model X. Mijn huidige 85D is nu nog zo goed als nieuw en ligt nu waarschijnlijk beter in de markt dan over 1 jaar.

2. OW_85D

OW_85D Member

de auto heeft ook de duo charger optie. Een eventuele sponsoring van het maandelijkse leasebedrag is bespreekbaar.

3. davandy

davandy Model S 85D Multicolor red

Wat bedoel je daar juist mee? Indien ik interesse moest hebben is er nog een probleem ik woon in België. :crying:

4. OW_85D

OW_85D Member

Ik bedoel dat de 1850,- euro per maand ook lager kan worden. België lijkt me inderdaad een uitdaging. Contract loopt bij een Nederlandse leasemaatschappij...

5. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Mijn P85D (grijs, tech, next gen seats, luchtvering, zwart alcantara headliner en meest belangrijk: fiscale waarde 109500, dus lage bijtelling tov de huidige prijs van ca 130K bij zelfde config) komt tzt ivm de X (of eerder indien iemand zich meldt) ook in de aanbieding. Dat dan wel in combi met overname van de resterende financial lease of het bijdragen in de evt. afkoopboete. Bij interesse graag een PM of mail (de meesten van jullie hebben die allang :biggrin:)

Gr. John

6. ErnstT

ErnstT Active Member

afkoopboete in de klassieke zin bestaat niet meer John, in elk geval niet bij DLL en ABNAmro. het niet afgeloste bedrag betaal je terug, de nog niet betaalde rente niet. Hoeveel dat kun je teruglezen in het amortisatie schema.

Share This Page