TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Overstappen S naar X

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MaH, Apr 12, 2018.

1. SMU

SMU Member

Ik sluit me aan bij Phil en Bas; geloof niet dat je een tankstation van dichtbij gaat zien!

2. MjjVonk

MjjVonk Member

De X komt half mei, besteld ivm bijtelling van de S na 2018. Na 4 jaar en 160.000 km met veel plezier gereden en dat als petrolhead (911/M3) had ik dat nooit verwacht. Nu een X omdat de zoon die zo mooi vind 6 seat met console (ben ik de enige ?) en 22 inch met verder alle extra’s. Voor mij ging het om de hogere zit en de trekhaak voor het trekken van mijn raceauto . Toch vind ik persoonlijk de S mooier en de 2 wiel aandrijving vind ik prettiger maar die is er niet meer dus ook daardoor was de keuze wat makkelijker. De 4 is toch wat zwaarder insturen. Probeer de X nu wat meer op te leuken met een matte satin black wrap zodat deze wat meer allure krijgt voor mij. De S had een glas coating maar die zijn er ook in X al genoeg. We gaan het zien

• Like x 3
  3. Glitch

Glitch Member

Ja deel je mening, de S oogt sportiever maar de X is met kinderen echt praktisch veel opbergruimte hoge zit makkelijk instap etc. Ik heb er ook een in bestelling staan maar dan met 20” ik krijg via de referal 22” velgen maar 20” rijdt wat comfortabeler en verbruik schilt gewoon 50km in range 20 VS 22. Daarbij was voor mij vooral het stoeprandjes schade voorkomen de doorslag gevende keuze.

4. MaH

MaH Member

Inmiddels een dagje met de X rondgereden en het oordeel is wel duidelijk. Wat betreft het vervoer van de familie is dit vele malen handiger dan de S..
    Zoals mijn jongste zoontje terecht opmerkte: "onze auto is van buiten veel mooier maar deze van binnen".
    We kregen een zeszitter zonder middenconsole op de tweede rij mee. en dat is met z'n vieren natuurlijk wel een hele fijne ruimtelijke lay-out.
    Ik blijf het uiterlijk lastig vinden, maar goed, als je erin zit merk je daar niks van ;) over luxe problemen gesproken..
    Ik ga hem bestellen als 100D met zes stoelen.

• Like x 8
  5. Verh0ef

Verh0ef Member

Thanks, wij nemen de route over Lille - Parijs - Clermont-Ferrand, maar het beeld is daar niet veel anders geloof ik. We gaan maar uit van 15-17 uur en als we vertraging hebben overnachten we gewoon ergens.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC