Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Paasbezoek uit het Noorden: Teslabjørn in da house!

This site may earn commission on affiliate links.

Cloxxki

Active Member
Aug 20, 2016
1,362
706
Rotterdam
Meneer rijdt even een rondje van 6000km, en komt ook onze Bollenvelden aandoen.
De 16e flitst hij door NL, rijdt vanuit Brussel naar Amsterdam.

Wie houdt zijn schema al in de gaten? Ik ben niet de handigste daarmee.
Wordt er gecarpoold? Ik ben in Rotterdam.

Zitten hier nog andere moderators en regulars van zijn YouTube livestreams?
 
Als je zo'n fanboy bent, sure. Gebruikelijker is geloof ik samen op de foto gaan. Ik geef hem en zijn vrouw liever gewoon een hand en check zijn Model X.

Maar genoeg mensen vinden het leuk om hem gedag te komen zeggen, lopen hem echter mis doordat ze het niet wisten.
 
Last edited:
Vroeger keek ik wel eens. Maar ik vind hem veel te langdradig. Geef mij FullyCharged maar. Daar hoeft het ook niet altijd over Tesla te gaan.
Laatst heeft hij bijna alle kleinere auto's op de markt getest op lange ritten. Met alle problematisch en trage chargers van dien. Maar ook wagens die verrassend goed zijn. Hij is openlijk fan van de Ioniq.

Teslabjorn is meer een YouTube personality en EV nerd dan een journalist natuurlijk.
FullyCharged is wel bijna het andere uiterste ja, en steengoed.
Zelf kijk ik liever een uur van een Bjorn livestream dan enig uur naar wat er ook op TV is. Heb dan ook al 10 jaar geen TV meer.

To the point, wie gaat eens gedag zeggen? Zeg nou niet dat je iets beters te doen hebt met Pasen :)
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Hij was van plan ZH te doen en dan via A1 weer naar DU en omhoog. Misschien kan ik hem bewegen om zich tussen de Duitsers te wurmen richting NH...daar zijn de echte bollenvelden natuurlijk. ;)

Denk dat ik dit keer niet ga..al vind ik zijn filmpjes echt super leuk. Afgelopen zomer al in Drachten naar hem geweest...om even die splinternieuwe X te bewonderen. Maar mocht de kans er zijn zondag...wie weet of ik mijn dino-auto dan richting een SuC stuur. ;)
 
Ach...het is gewoon leuk om af en toe iets geks te doen. En ondertussen een mooie wagen te bekijken. Zo te zien hebben Bjorn, "Wifey" en de fans leuke meetups gehad. Cloxxki zelfs met een heuze selfie ;).

Gewoon omdat het kan ;). Prima toch.
 
Fijne lui trouwens die Teslabjørn en Ammery. Hij nam tijd voor iedereen. Geeft je het gevoel een oude kennis te zijn.
Mooi te zien hoe hij meteen begint met filmen voor zijn road trip video. Een drive off shot maakt. Nog net geen drone shots, dat zal wel zijn voor stops waar niemand gedag komt zeggen.

Nadeel van zo openbaar rond Europa reizen: al je troep in je koffer houden om te laten zien hoe ruim de X is. De koffers achterin, all 6 stoelen vrij.
Voor een niet-tesla rijder leuk om er zoveel bij elkaar te zien bij het Service Center.
Ik vraag me wel af waar ze ZO VEEL werkplekken voor hebben daar binnen. Doen ze service voor meer dan NL alleen? Of zijn die dingen zo vaak stuk? ;-)