You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies......scherper lukt niet.....En vandaag was het zelfs lastig met AP om dit scherp te krijgen.Het is toch die licht grijze vlek aan de linker kant?
Goed plan, dat is ongeveer zelfde advies van verzekeringsagentschap waar ik aanspraak wilde maken op waarborgfonds "Of ik stuk spatbord van vrachtwagen mee kon nemen" Ohhh ja lag op de linkervluchtstrook......Volgende keer even stoppen zodat je een scherpe foto kunt nemen.
Ik heb zojuist gemeld bij de Tesla medewerker dat ik hoop dat ze ook bij andere Tesla's die dezelfde reparatie hebben ondergaan ook een check gaan doen.De vraag is natuurlijk wel of deze fout ook bij andere auto's is gemaakt waar de vaste ruit is verwijderd en teruggeplaatst.
Gelukkig is het verschil dat ik het niet serieus meen. Ik ben niet gek.Goed plan, dat is ongeveer zelfde advies van verzekeringsagentschap waar ik aanspraak wilde maken op waarborgfonds "Of ik stuk spatbord van vrachtwagen mee kon nemen" Ohhh ja lag op de linkervluchtstrook......
En als je onder de 150km/u rijdt?Ja precies......scherper lukt niet.....En vandaag was het zelfs lastig met AP om dit scherp te krijgen.
Zo zucht. Ze hadden lijm over bij Tesla. Ik stap net auto in denk ohhh lekker even dakje open (mis je toch die targa optie) maar helaas "they glued everything". Maar in ieder geval gaat het dak nu ook niet meer open...... zucht. Lesje QA kan geen kwaad.Net terugkoppeling van Tesla gehad. Als men de lijm beoordeeld is de lijm op de auto niet gescheurd of deels ervan af gerukt. De conclusie is dat de lijm dus niet aan het raam gehecht heeft (die had ik ook wel kunnen bedenken anders was hij niet weggevlogen ;-)).
Lijkt erop dat er dus echt een grove fout is gemaakt bij het plaatsen van het vaste gedeelte en het lijmen van dit deel.
Of geen goede primer, of het raam te laat geplaatst zodat de lijm al "vliesje" heeft en niet meer 100% hecht of na 2 maanden minder draagkracht heeft.
het is ook niet snel goed bij jou hèZo zucht. Ze hadden lijm over bij Tesla. Ik stap net auto in denk ohhh lekker even dakje open (mis je toch die targa optie) maar helaas "they glued everything". Maar in ieder geval gaat het dak nu ook niet meer open...... zucht. Lesje QA kan geen kwaad.
Frunk en trunk werken gelukkig nog wel dus het valt mee
Ik ben gelukkig wel al twee keer heen en weer gereden naar Deventer zonder iets te verliezen ;-)het is ook niet snel goed bij jou hè
Ik heb gisteren even een service afspraak gemaakt, en het terloops nog even dit punt genoemd. Zo van "mijn dak is ooit ook gerepareerd, gaan jullie daar n.a.v. dit incident ook nog naar kijken?". Er werd benadrukt dat dit een incident was, een gemaakte fout bij een recente reparatie. Er werd gevraagd wanneer mijn dak gerepareerd was (bij mij was overigens alleen een ' kraakje' verholpen) en ik kon merken dat de service medewerker een acceptabele modus zocht tussen dit incident heel serieus nemen maar ook het risico dat dit bij mij gebeurt bagatelliseren. Ik heb al met al niet de indruk dat ze nu nerveus alle ooit gerepareerde daken langs gaan lopen, dus als je wel echt zorgen hebt dan moet je dit denk ik vooral zelf aangeven.Ik heb zojuist gemeld bij de Tesla medewerker dat ik hoop dat ze ook bij andere Tesla's die dezelfde reparatie hebben ondergaan ook een check gaan doen.
Auto wordt vanmiddag weer gewisseld en pano-roof fixen. Ze kunnen dan meteen mijn nog steeds vastlopende driver display issue oplossen.Zo zucht. Ze hadden lijm over bij Tesla. Ik stap net auto in denk ohhh lekker even dakje open (mis je toch die targa optie) maar helaas "they glued everything". Maar in ieder geval gaat het dak nu ook niet meer open...... zucht. Lesje QA kan geen kwaad.
Frunk en trunk werken gelukkig nog wel dus het valt mee
gebeurt dat nog steeds, ook na de update die gisteren is verspreid? (ik heb er ook zeer regelmatig last van)Auto wordt vanmiddag weer gewisseld en pano-roof fixen. Ze kunnen dan meteen mijn nog steeds vastlopende driver display issue oplossen.
Zal ook wel te veel lijm zijn...Auto wordt vanmiddag weer gewisseld en pano-roof fixen. Ze kunnen dan meteen mijn nog steeds vastlopende driver display issue oplossen.
Nee slechte redenZal ook wel te veel lijm zijn...
Maar is dit alles niet een goed argument een X te nemen - ben je ook van dat kleverige dak af.
Maar blijft hij dan 15 minuten in freeze staan??gebeurt dat nog steeds, ook na de update die gisteren is verspreid? (ik heb er ook zeer regelmatig last van)