Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parc assistance achter na software upgrade

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vraag me af of dit een software kwestie is. Dan zouden we dit toch allemaal moeten hebben?

Bij mij was/is dit ook het geval na de 2017.50.2? (Santa Clause) update. Toen ook contact gezocht met SeC, en kreeg inderdaad ook te horen dat het een bekend software euvel was. Zit nu op 2018.6.1 en het lijkt beter te zijn. Het werkt nog niet altijd, maar vaker wel dan niet. Dat was hiervoor andersom.
 
Vandaag in SeC geweest voor een LTE upgrade. Prima uitgevoerd en nog even issue met betrekking tot PDC achter besproken. Is bekend euvel en wordt blijkbaar aan gewerkt. Bij ophalen stond nieuwe update klaar.
Thuis gelijk geïnstalleerd en hopende dat het issue verholpen was.........helaas.....maar kan nu wel van afstand mijn kofferbak via de app openen......nu nog even situatie bedenken wanneer ik dat zou willen bedenken.
Laatste versie inmiddels 2018.10.9982696
 
Vandaag zowaar de distance controll achter weer werkend gehoord. Blijkt dus met de nieuwe release opgelost te zijn. Gisteren wel even getest (zonder dat de auto bewoog), nu blijkt dat het wel werkt als de auto daadwerkelijk achterwaarts verplaatst.
 
Ik vraag me af of dit een software kwestie is. Dan zouden we dit toch allemaal moeten hebben?

Ik vraag het mij ook af. Het probleem is dat ze mij geen oplossing kunnen aanbieden. Ik heb deze morgen een update gedaan naar 2018.10.4 maar dit heeft niets opgelost. Er zou volgens Tesla ergens in de loop van het jaar een update komen waarmee dit probleem zou opgelost zijn. Alleen vond ik deze uitleg nogal vaag. Ik rij al een aantal maanden zonder parkeer sensoren vooraan nu en dit zou dan ergens in de loop van het jaar met een update opgelost moeten worden?
 
Ik vraag het mij ook af. Het probleem is dat ze mij geen oplossing kunnen aanbieden. Ik heb deze morgen een update gedaan naar 2018.10.4 maar dit heeft niets opgelost. Er zou volgens Tesla ergens in de loop van het jaar een update komen waarmee dit probleem zou opgelost zijn. Alleen vond ik deze uitleg nogal vaag. Ik rij al een aantal maanden zonder parkeer sensoren vooraan nu en dit zou dan ergens in de loop van het jaar met een update opgelost moeten worden?

Hier werken ze ook op 1 of andere misterieuse manier terug. Ik ben terug content ;-) .
 
Vandaag in SeC geweest voor een LTE upgrade. Prima uitgevoerd en nog even issue met betrekking tot PDC achter besproken. Is bekend euvel en wordt blijkbaar aan gewerkt. Bij ophalen stond nieuwe update klaar.
Thuis gelijk geïnstalleerd en hopende dat het issue verholpen was.........helaas.....maar kan nu wel van afstand mijn kofferbak via de app openen......nu nog even situatie bedenken wanneer ik dat zou willen bedenken.
Laatste versie inmiddels 2018.10.9982696

En wat kost zo'n upgrade naar LTE? Ik heb daar ook wel oren naar!
 
Was €718,- (€549 voor upgrade party en €169,- arbeid). Duidelijk merkbaar dat de kaarten sneller laden en dat de dekking stukken beter is. Nog niet in buitenland geweest sindsdien, maar begrijp dat daar de 4G dekking al stukken beter is dan de 3G