Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parkeergarages

This site may earn commission on affiliate links.
Ik merk dat ik sinds ik mijn Tesla heb, een stuk terughoudender ben om parkeergarages in te rijden. Er zijn garages bij waar je bijna niet in gedraaid komt met de auto. Daarnaast zijn er nog veel parkeergarages (ook nieuwe) met ontzettend smalle parkeerplaatsen. Daarentegen zijn er ook garages die erg ruim opgezet zijn met brede rijstroken, ruime parkeerplaatsen en oplaadfaciliteiten.
Het leek me daarom handig om onze ervaringen gezamenlijk bij te houden. Ik heb snel een overzicht gemaakt waarop we onze ervaringen kwijt kunnen. Mochten er mensen erg handig zijn in spreadsheets op google docs, dan zijn verbeteringen altijd zeer welkom.

Ervaring_Parkeergarages_Tesla

- - - Updated - - -

Overigens, mocht iets dergelijks er al zijn, dan hoor ik het ook graag.
Het lijstje is in de prullenmand beland aldus de melding na het downloaden??
 
Antartica is te ver. Ben persoonlijk gaan kijken P1 (Stadion) is smaller : min 30 cm. Daarnaast zijn de stoepranden
bij de ingang 90 graden , dus hoekig. P4 (Villa Arena) 30 cm breder plus schuine stoepranden waar je een beetje
tegen op kan rijden. Daarnaast kan ik met de lift naar -1 (P5) en door deze garage naar mn kantoor lopen zonder
een voet buiten te zetten. Geen regen etc.........

P5 is de beste, maar helaas vol.