TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Parkeren bij SeC Amsterdam?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by dvroegop, Oct 20, 2015.

1. dvroegop

dvroegop Member

Vanavond ben ik even een paar uurtjes met mijn vrouw in de buurt van de Arena. Nu vind ik de garages daar niet zo heel erg prettig; ik zet mijn auto liever bij Tesla neer (aan de 22kW lader: ik kom net van mijn werk af). Nu heb ik dat al een paar keer eerder gedaan en dat was nooit een probleem.

Nu meen ik gelezen te hebben dat er soms op gecontroleerd wordt en dat mensen ook weggestuurd worden als ze dit doen.

Heeft iemand recente ervaringen?

2. PimEffting

PimEffting Member

Een aantal weken geleden heb ik dat ook gewoon gedaan (aan de 22kw paal).
    Aan de supercharger en dan een paar uur weg zijn, is behoorlijk asociaal gezien de drukte.
    Wel merk ik op dat de parkeerplaats (zeker overdag) erg druk/vol is.
    In de avond zie ik er niet zoveel problemen in.

3. dvroegop

dvroegop Member

Nee, dat zou ik nooit doen. Maar op de plekken zelf, aan de 22kw lijkt me geen probleem. Als het rustig is, uiteraard.. :)

Thanks

4. eelcodb

eelcodb Member

Ligt aan de beveiliging. Zijn ook voorbeelden dat mensen niet zonder auto het terrein af mochten.

5. Erik-S85

Erik-S85 Member

Ik moest helaas laatst het terrein af.

Je kunt natuurlijk één van je poppen achter het stuur zetten en aangeven dat er iemand in de auto achterblijft :tongue:

6. PimEffting

PimEffting Member

In Amsterdam ZuidOost zou ik voorzichtig zijn met het woord "poppen".
    voor je het weet denken ze daar dat je iemand gaat "poppen" en heb je de popo in je nek!

7. OW_85D

OW_85D Member

Ik ben nu ook 2x aangesproken. De eerste keer nadat ik had geparkeerd zonder te laden; de tweede keer was ik bewust aan de 22kWh lader gaan staan maar mocht het terrein niet af. Ik was nogal gefrustreerd aangezien ik een week daarvoor aan de SuC stond tijdens de wisseling van dienst van de taxi chauffeurs. Meerdere chauffeurs parkeren hun privé auto op het terrein tijdens hun dienst.

8. Ipe

Ipe Member

Ik heb er nu prima aan de 22kw paal gestaan terwijl ik met mijn dochter naar een concert in de HMH was. Voor de zekerheid heb ik maar geen toestemming gevraagd...

9. dvroegop

dvroegop Member

We waren wat laat dus ik heb hem maar in de parkeergarage gezet om de film alsnog te halen..

Over twee weken weer een poging ;)

10. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Stond er een tijdje terug 's avonds laat aan de SuC met een verdacht (over)volle parkeerplaats met allemaal MS'en. Nieuwe maar ook 'oude' nummerborden.
    Duidelijk dat er 'iets' aan de hand was, maar geen idee wat.
    Werd even later duidelijk toen, deels oranje uitgedoste, mensen terugkwamen uit de Arena.

Kennelijk werd het toen wel toegestaan daar je MS te parkeren (maar niet aan de SuC natuurlijk).

11. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Ik gebruikte het SeC Amsterdam een keer als meeting point voorafgaand aan een gezamenlijke reis naar een Belgische First Tuesday.
    Netjes gevraagd wat we met de achterblijvende VW Passat konden doen, uiteraard. Op aangeven van de dienstdoende bewaker hebben
    we die toen achter het rolhek, op het terrein van IKEA Afhalen goederen geparkeerd. Daar parkeerde volgens hem ook Tesla- en bewakingspersoneel.

12. widodh

widodh Model S R231 EU

Ik heb altijd begrepen dat het niet de bedoeling is om daar te parkeren. Ze gaven mij aan de ruimte zelf hard nodig te hebben.

13. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Kan ook aan de lieftallige uitstraling van de eigenaresse van de Passat hebben gelegen, W. :wink:

Share This Page