Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Met het lezen van de vraag naar een suggestie om in Leuven te parkeren speel ik met het idee om hier een lijstje te maken van de parkings die Tesla vriendelijk zijn (maw ruim genoeg).

Mocht er zo nog geen lijstje zijn, zou ik dit in de eerste post proberen bij te houden, per stad.
En misschien ook de parkings te totaal af te raden zijn.
Mocht er wel zo al een lijstje zijn, graag de link ;)

Gezien ik zelf nog maar een maandje rij, kan ik nog geen suggenstie geven.

Shoot !
 
  • Love
Reactions: Noelis
Lijstje is niet heel "levend" maar heb zelf ook wel behoefte aan een goede lijst af en toe. Parkeergarages probeer ik standaard te mijden. Aan de straat parkeren geeft mijns inziens minder kans op schade.

Zou er dan echt geen manier zijn om dit lijstje terug te "activeren ?

Steeds naar boven brengen van dit bericht kan helpen ;)
 
  • Like
Reactions: HWS
Iemand heeft de sorteervolgorde een tikkie gesloopt.. De reviewer naam klopt niet meer met de review. Ik had bijvoorbeeld garage de kamp in Haarlem toegevoegd, maar nu staat daar een andere naam achter en mijn naam achter een hele andere garage.
 
Iemand heeft de sorteervolgorde een tikkie gesloopt.. De reviewer naam klopt niet meer met de review. Ik had bijvoorbeeld garage de kamp in Haarlem toegevoegd, maar nu staat daar een andere naam achter en mijn naam achter een hele andere garage.

Ik heb dat een beetje overzichtelijker willen maken... niet eens de bedoeling om dat hier direct te plaatsen, maar op één of ander manier deed mijn pc dat automatisch (via onedrive). Heb dan ook gemerkt dat ik bij het kopiëren vaak de laatste kolom niet mee had. Toen ik dat wilde aanpassen vond ik het origineel niet meer terug :(. Als iemand dat origineel nog heeft, pas ik dat opnieuw aan. Mijn excuses.