Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Gebruik gemaakt van Interparking De Keyser in Antwerpen.
Inrit en uitrit is doenbaar maar bij inrijden is een passagier wel aan te raden om een beetje te helpen kijken; de bocht naar rechts is zeer onoverzichtelijk en de schrik voor die boord is toch groot.
Laadpalen gemakkelijk toegankelijk en brede parkeervakken bij de laadpunten.
Gratis laden voor PCard+ houders
 
Gebruik gemaakt van Interparking De Keyser in Antwerpen.
Inrit en uitrit is doenbaar maar bij inrijden is een passagier wel aan te raden om een beetje te helpen kijken; de bocht naar rechts is zeer onoverzichtelijk en de schrik voor die boord is toch groot.
Laadpalen gemakkelijk toegankelijk en brede parkeervakken bij de laadpunten.
Gratis laden voor PCard+ houders
Ik sta toch liever op de Plantinkaai. Is gratis en dicht bij het centrum.
 
Q-Park De Keyserlei in Antwerpen toegevoegd.

:(Eerste (kleine) velgschade is een feit. Zeer hoge borduur en zeer smalle inrit. Heel veel laadpunten (schuko) welke gratis zijn (Plug & Load). Niet snel, maar kwam met meer kilometers thuis dan vertrokken;).
upload_2017-3-20_14-2-38.png


In principe zou het wel haalbaar moeten zijn als je recht voor de inrit mooi naar boven rijdt. Maar dan lijkt parking Diamant (vlakbij) een betere keuze... (Voor volgende keer)
 
  • Helpful
Reactions: JanN and HWS
Springweg: ingang is niet ruim, maar is goed te doen met de Model S, heb daar meerdere keren geparkeerd. Wel oppassen met het openen van de achterklep (volgens mij moet het met de vleugeldeuren goed gaan door de sensoren) als je geparkeerd heb, op sommige plekken is het plafond laag. Heb er nog nooit geladen, maar heb daar ook niet naar laadplekken gezocht.

De parkeergarage bij het stadion hetzelfde verhaal, tenminste de middelste van de drie ingangen. De rechter heb ik nog niet geprobeerd. Kom je later op de ochtend, dan is dat deel vol en zet men vaak voor de twee rechter ingangen een rood-witte kegel. De linker van de drie gaat linksaf en is voor 21" velgen waat mij betreft te lastig qua breedte; ik mijd hem in ieder geval na een paar keren tegen de randen te hebben gereden. Als ik er dan toch moet zijn, rijd ik even om naar de oostzijde van het stadion en parkeer gewoon buiten. Maar jonge jonge een parkeertarieven daar in Utrecht....:confused:
 
  • Informative
Reactions: HerrJones
Q-Park De Keyserlei in Antwerpen toegevoegd.

:(Eerste (kleine) velgschade is een feit. Zeer hoge borduur en zeer smalle inrit. Heel veel laadpunten (schuko) welke gratis zijn (Plug & Load). Niet snel, maar kwam met meer kilometers thuis dan vertrokken;).
View attachment 219068

In principe zou het wel haalbaar moeten zijn als je recht voor de inrit mooi naar boven rijdt. Maar dan lijkt parking Diamant (vlakbij) een betere keuze... (Voor volgende keer)

Is dat die met die super smalle inrit haaks op de rijweg en scherp naar beneden? Ik durfde er niet in.
Heb de Interparking De Keyser genomen ( zie hoger ), die is wel te doen.