Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Uiteindelijk (sorry voor late reactie) geparkeerd bij Helicon (Zwarteweg 40, 2511 VS Den Haag). Moderne garage, ruim toegankelijke bochtenwerk, goed verlicht en vele laadmogelijkheden op (ik meen) de tweede verdieping. Je kan vooraf reserveren en betalen via internet, en een dagkaart kost dan meen ik 7,50 Eur, link: Parkeren in centrum Den Haag - vanaf € 7,50 p/dag - Parkeren in Helicon

Niet echt in de buurt van het circustheater maar met de tram goed te combineren.
 
Nog een vraagje :)

Garage bij HvA, wibautstraat Amsterdam. Diploma-uitreiking....

Q-Park onder gebouw, ingang Boerhavestraat. Zijn de bochten daar te doen? Alternatieven? Eén iemand die slecht loopt, dus veel verder weg wordt een probleem...
 
Binnenkort naar Leeuwarden. Er worden twee garages aangeraden: Zaailand en Oldehove.
Iemand ervaringen? Laden niet interessant, wel ruime plekken en bochten waar een S doorheen kan...

Pas weekendje Leeuwarden gedaan en auto achter postplazahotel in parkeergarage Oosterstraat gezet, ingang Ritsumastraat. Ruime garage. En toch maar de tip: veel laadpalen (ca 12) voor provincieambtenaren op werkdagen overdag. En die ambtenaren (en gasten in het weekend) laden goedkoop, ik was voor 23 kWh maar 3,80 kwijt met mijn ecotap pas....
 
Het enige bij parkeergarages is vaak de veel te smalle vakken waardoor ik nooit prettig m'n auto parkeer.


Bedoel je deze garage met 'circustheater'? Google Maps

Die is echt appeltje eitje en geen probleem.

Wil je overigens echt lekker parkeren op Scheveningen met normale vakken? Dan is de nieuwe Interparking parkeergarage bij het Carlton een aanrader. Ook zat laadpunten om je voiture te laden.

Ouwe post.. maar de 'appeltje eitje' garage Parklaan naast het AFAS Circustheater is (tot nu toe in 3 jaar) de enige parkeergarage die op mijn persoonlijke blacklist staat.
Bij elke bocht naar de volgende verdieping steken, dacht echt dat ik mijn velgen kapot zou rijden.

Petje af als je daar idd soepel doorheen weet te knallen!
 
Weliswaar geen parkeergarage maar bij Fashion outlet Bataviastad in Lelystad wordt je als Tesla rijder warm onthaald.

Bij binnenkomst parkeerterrein wijzen Tesla bordjes je naar een speciaal gedeelte exclusief voor Tesla’s met gratis Tesla laders, de plaatsen ogen ook iets breder.
 
Weliswaar geen parkeergarage maar bij Fashion outlet Bataviastad in Lelystad wordt je als Tesla rijder warm onthaald.

Bij binnenkomst parkeerterrein wijzen Tesla bordjes je naar een speciaal gedeelte exclusief voor Tesla’s met gratis Tesla laders, de plaatsen ogen ook iets breder.

Redelijk goed geregeld daar. Moet wel zeggen dat de DeC's daar loadbalanced zijn en dat het vaak met maximaal 7kw gaat. Dat hebben ze bij Designer Outlet Roermond dan wat beter voor elkaar. Jammer daar is dat het aantal DeC's daar beperkt is maar dat ze wel een enorme lading aan EVbox palen hebben.
 
@Stream : dank je!
Ik heb uiteindelijk hier geparkeerd:
Een zeer recente parking met ruime plaatsen. En ik weet niet waarom, maar moest ook niks betalen bovendien👌😎
 
  • Informative
  • Like
Reactions: HWS and Maarten