Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pechhulp

This site may earn commission on affiliate links.
Op zondag wat problemen met de ramen gehad waardoor deuren niet meer dicht konden. Ik dacht tesla mobiliteits service langs, maar alleen afslepen naar service center.service menu kreeg ik eerste 30 min alleen maar optie afspraak te maken en geen direct contact. Doorschakelen keuze menu ging even niet goed
 
Breng jij dan ook je eigen ingrediënten naar de bakker met de vraag om er voor jou een broodje van te bakken ?
Toch is dit meer en meer de praktijk. Veel garages willen liever banden monteren en uitlijnen dan het gedoe met de inkoop en discussie over de prijs van banden. Toen ik nog Audi reed gaf mijn niet-Audi garage aan dat ik de banden bij voorkeur moest bestellen bij bijv. autobandenmarkt.nl en ze rechtstreeks naar de garage zou moeten laten sturen.
 
Toch is dit meer en meer de praktijk. Veel garages willen liever banden monteren en uitlijnen dan het gedoe met de inkoop en discussie over de prijs van banden. Toen ik nog Audi reed gaf mijn niet-Audi garage aan dat ik de banden bij voorkeur moest bestellen bij bijv. autobandenmarkt.nl en ze rechtstreeks naar de garage zou moeten laten sturen.

bij merkengarages is dat misschien wel het geval, maar kan echt niet voorstellen dan een echte bandenboer dat apprecieert...
 
bij merkengarages is dat misschien wel het geval, maar kan echt niet voorstellen dan een echte bandenboer dat apprecieert...
Uiteraard gaat dit niet op voor echte bandenhandels, die leven van de handelsmarge en zitten niet te wachten op klanten met 'eigen' banden. Ook merkgarages zullen liever de banden leveren.
Maar algemene garages vinden dit prima.
 
Breng jij dan ook je eigen ingrediënten naar de bakker met de vraag om er voor jou een broodje van te bakken ?
Het lijkt grappig, maar eerlijk gezegd begrijp ik de grap niet. Ik weet dat ik dom ben met mijn 145.
Als je de richting bedoelt die Wim schetst...........De bandenboer is een hele kleine, bijna eenmansgarage. Hij is speciaal aangesloten bij een heleboel bandeninternetwinkels, want dat brengt hem naast het monteren vaak nog meerwerk op. Dus als je op internet banden wilt kopen krijg je bij die sites de optie om zelf de banden te ontvangen of ze naar een monteur te laten verzenden om ze door die monteur tegen een meerprijs per band te laten monteren. Ik laat dat al jaren bij dezelfde doen en ben uitermate tevreden en hij is een aardige man. De naam JFBanden in het Engels. Hij zit in Den Haag achter Voorburg. Ik ben al 10 jaar vaste klant van hem.
 
Last edited: