Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Performance boost upgrade?

This site may earn commission on affiliate links.
Laat maar komen :cool:
upload_2019-12-18_17-55-16.png
 
Hmm apart, wat is zijn de eerste 2 cijfers van jullie vin? Ik heb een AWD met 38xxxx en zie geen disclaimers helaas.

Hebben jullie toevallig payment methods ingevuld? Ik (nog) niet en zie ook die FSD disclaimer niet. Dat zal het ws wel zijn
 
Last edited:
Leuk, maar no thanks. En als Performance koper zou ik me vreselijk genept voelen omdat je 10k betaalt voor deze upgrade plus een op-plak (sort of) spoilertje (50 euro), rood gespoten remklauwen (200 euro) en 'track mode' wat feitelijk gewoon het uitschakelen van enkele stability features is.
 
Voor 0,- gelijk..... 500,- ook nog (soort chiptuningsprijs), alles daarboven wordt zwaar nadenken.
Maar zullen wel weer hele volksstammen gaan doen ("die van mij kan" .......verjaardag praat).

Voor een dergelijke upgrade van performance ben je veel meer kwijt.

Ik heb de RS6 destijds laten tunen van 4,6 0-100 naar 3,9. Dat kostte toch iets van 9.000 euro.

Ok, dat is een nog grotere sprong, maar voor 500 euro heb je zelfs bij turbomotoren vaak niet meer winst dan een tiende.

De 1.800 euro die gevraagd wordt vind ik derhalve normaal.