Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Phone houders

This site may earn commission on affiliate links.
Zonder telefoon blijft, in mijn geval, alles gewoon toegankelijk.
Met de telefoon in de houder kunnen zowel bestuurder als passagier nog wel bij het volume, maar de temperatuur aan de passagiers kant wordt onbereikbaar. Vind ik niet zo'n probleem, heb vrijwel altijd de temperatuur gesynced.
View attachment 225958
Hoewel niet mooi, vind ik de vent-mount van brodit prettiger. Het telefoonscherm zit dan een stuk beter in je gezichtsveld
 
Ik vind dit de mooiste op het moment.

FullSizeRender 15.jpg
 
Goede morgen,
Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een Model S van 12/2014 en wil een active Brodithouder -527666-voor vaste installatie laten inbouwen. Heb een Proclip -854921- rechts naast het stuur in ventilatieopening.
Tesla zelf kan en wil dit niet voor mij doen. Weet iemand in Nederland of België een installatiebedrijf die dit kan installeren. Kabels moeten wel netjes weggewerkt worden.
Woon in Maastricht.
Thx for replying,
 
Goede morgen,
Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een Model S van 12/2014 en wil een active Brodithouder -527666-voor vaste installatie laten inbouwen. Heb een Proclip -854921- rechts naast het stuur in ventilatieopening.
Tesla zelf kan en wil dit niet voor mij doen. Weet iemand in Nederland of België een installatiebedrijf die dit kan installeren. Kabels moeten wel netjes weggewerkt worden.
Woon in Maastricht.
Thx for replying,
Ik had de zelfde combinatie. De kabel kon ik makkelijk onder een kunsstof randje bij het dashbord "friemelen" en naar beneden leiden naar de USB poort.
Misschien dat Tesland in Almere het volledig onzichtbaar voor je kan doen. In m'n nieuwe Tesla heb ik daar heb ik een houder laten installeren met draadloos opladen. Ook erg mooi.
 
  • Like
Reactions: Herbie65
Goede morgen,
Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een Model S van 12/2014 en wil een active Brodithouder -527666-voor vaste installatie laten inbouwen. Heb een Proclip -854921- rechts naast het stuur in ventilatieopening.
Tesla zelf kan en wil dit niet voor mij doen. Weet iemand in Nederland of België een installatiebedrijf die dit kan installeren. Kabels moeten wel netjes weggewerkt worden.
Woon in Maastricht.
Thx for replying,

Ja hoor, geen probleem! Neem maar even contact op
 
Al met al niks opgeschoten. Vele links werken niet meer en artikelen besteld bij Ali zijn uit de handel.
Wat zoek je precies? Gewoon een houder? Eentje die kan draadloos laden? Eentje die bekabeld moet laden? Heb je een smartphone met hoesje, zonder? Wil je het scherm zien tijdens het rijden of niet?

Ik denk/vrees dat de Brodit houders de beste zijn, maar ze zijn ook prijzig. Een houder met draadloos laden kan voldoende zijn, maar niet als je de hele rit op Waze wil gaan rijden. Dan kom je op al dan niet bekabelde houders uit, waarvan je een subtype hebt met geïntegreerde plug en anderen met losse plug.
 
Wat zoek je precies? Gewoon een houder? Eentje die kan draadloos laden? Eentje die bekabeld moet laden? Heb je een smartphone met hoesje, zonder? Wil je het scherm zien tijdens het rijden of niet?

Ik denk/vrees dat de Brodit houders de beste zijn, maar ze zijn ook prijzig. Een houder met draadloos laden kan voldoende zijn, maar niet als je de hele rit op Waze wil gaan rijden. Dan kom je op al dan niet bekabelde houders uit, waarvan je een subtype hebt met geïntegreerde plug en anderen met losse plug.
Niet om te laden maar en route is het handig om bijv. de files voor de Gotthard te zien via Google Maps. Iets simpels. Al eens iets besteld maar dat paste niet op het rooster
 
Als het gewoon iets is om eenvoudig te monteren, raad ik iets met een zuignap aan. Moet je niet moeilijk voor doen.

Dan kan je nog altijd extra een USB kabel gebruiken om je telefoon te laden.

Zo een dingen zou ik in België in de Action verwachten.

Best eentje met een stevige arm, en niet een gooseneck.

Action prulletje:
Auto smartphonehouder | Action.com



Wat degelijker spul van Belkin:

bol.com | Belkin universele telefoonhouder auto - bevestigen aan dashboard/voorruit

550x467.jpg



Halverwege geprijsd:
bol.com | Telefoonhouder Auto Zuignap iPhone / Dashboard Telefoon Houder Klem Samsung / Auto...

550x550.jpg
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Ik vind overigens dat je files makkelijker kan zien via het grote Tesla scherm dan op je smartphone. Ik gebruik Waze op de smartphone als een second opinion, die ook niet vies is van wat assertievere routes.
Nee. Vaak voor de Gotthard gestaan en onduidelijk was waar de file begon. Dan kun je nog overwegen de pas te nemen. Plus het scherm geeft niet aan hoelang de file is. Wel een gemis