Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Phone houders

This site may earn commission on affiliate links.
Welke telefoonhouder hebben jullie in je Model S gemonteerd zodat je een duidelijk zicht op FlitsMeister hebt? :biggrin:

Zit zelf te denken aan een brodit proclip over het ventilatierooster met een magneethouder erop, maar wat zijn jullie ervaringen?

854921-a.jpg
 
Welke telefoonhouder hebben jullie in je Model S gemonteerd zodat je een duidelijk zicht op FlitsMeister hebt? :biggrin:

Zit zelf te denken aan een brodit proclip over het ventilatierooster met een magneethouder erop, maar wat zijn jullie ervaringen?

View attachment 37169

Ik heb op dit moment 2 brodit houders. 1 voor mijn telefoon en 1 voor mijn ipad.
Telefoon hangt bovenaan (zoals deze op de foto). Ipad mini hangt onderaan het centrale scherm.
Voorheen hingen ze omgekeerd, maar die ipad mini is te groot om bovenaan te hangen.

Ik ben wel blij met mijn oplossing. Telefoon is constant met Bluetooth verbonden en draait ook spotify en Coyote.
Ipad draait TomTom. Je kan 1 apparaat tegelijkertijd met de bluetooth verbinden.
Dus als je telefoon verbindt kan je geen muziek op ipad afspelen. Als je je ipad verbindt kan je geen telefoon beantwoorden.
Maar zoals gezegd kijk ik enorm hard uit naar verbeterde navigatie zodat die ipad eruit kan.
 
Ik heb op dit moment 2 brodit houders. 1 voor mijn telefoon en 1 voor mijn ipad.
Telefoon hangt bovenaan (zoals deze op de foto). Ipad mini hangt onderaan het centrale scherm.
Voorheen hingen ze omgekeerd, maar die ipad mini is te groot om bovenaan te hangen.

Wat voor houder heb jij op de clip gemonteerd? Ik wil het graag zo vlak mogelijk te houden, maar de meeste houders die ik vind zijn dan weer te bulky of steken te ver uit. Vandaar mijn idee om een magneet oplossing te gebruiken

- - - Updated - - -

Maar jij hebt de Center Console van Tesla Accesoires ;-)

Zodra die center console van Tesla zelf verkrijgbaar is, heb ik een goed doel voor die €300,- bon :)
 
Ik hou de telefoon gewoon in mijn zak. Blue Tooth bestaat al even.

We vroegen hoe ieder zijn telefoon vast houdt in de MS om flitsmeister te bekijken (tijdens het rijden) en Wim doet het nu eenmaal zo..

Ik zoek toch naar een iets andere manier. Wil ook de mogelijkheid hebben als er passagiers in de auto zijn dat ik met een gerust hart flitsmeister kan bekijken...
 
We vroegen hoe ieder zijn telefoon vast houdt in de MS om flitsmeister te bekijken (tijdens het rijden) en Wim doet het nu eenmaal zo..

Ik zoek toch naar een iets andere manier. Wil ook de mogelijkheid hebben als er passagiers in de auto zijn dat ik met een gerust hart flitsmeister kan bekijken...

Gewoon de maximum snelheid respecteren. Ik had nog nooit van 'flitsmeister' gehoord. Als oud-politieman zit enig respect voor wet- en regelgeving er nog wel in.
Ik had wel ooit een Stinger, aangetroffen in een aangeschafte occasion. Ik werd gek van het gekwaak van dit ding. Stinger eruit en weer rust in de auto.
 
Gewoon de maximum snelheid respecteren. Ik had nog nooit van 'flitsmeister' gehoord. Als oud-politieman zit enig respect voor wet- en regelgeving er nog wel in.
Ik had wel ooit een Stinger, aangetroffen in een aangeschafte occasion. Ik werd gek van het gekwaak van dit ding. Stinger eruit en weer rust in de auto.

Mee eens om je aan de sneilheid te houden, maar al te vaak speelt de wet van Murphy. Toevallig net aan het inhalen met 120 waar 100 gereden mag worden, is maar net genoeg om deze auto te passeren en FLITS.
Om die momenten te voorkomen wordt flitsmeister gebruikt.
Tevens is het een fijne tool om de files te traceren op jou route.

Back on topic :
Ik ben aan het twijfeks voor zulk een oplossing :

http://www.carkitcenter.nl/product/...etrax-fix-universal-neodymium-car-holder.html

Maar ben een beetje guiverig vanwege de achterkant van de telefoon. Deze ligt vaak plat op de tafel als ik iets typ..