Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pianolak: Krassen verwijderen?

This site may earn commission on affiliate links.
Nu 2 weken in bezit van Model S met pianolak zwarte interieurdelen. Zelfs bij iets te hard poetsen met een microfiber doekje krijg je goddomme (pardon my french) krassen erin heb ik helaas zojuist ondervonden. Lichte krassen, maar het doet natuurlijk toch zeer.

Hebben jullie al ervaring met het verwijderen van krasjes? Polijsten? En zo ja, hoe?

Als alternatief zat ik al te denken aan het laten beplakken met carbonfiber spul. Iemand daar ervaring mee toevallig?

Thanks
 
Bij mijn eerste heb ik het zelf gedaan. Het gaat wel, maar je ben er even mee bezig als het niet uw dagelijkse job is.
De tweede heb ik laten doen bij Dutch Dutch Design in Gouda a 250€ incl. BTW en incl. bodem middenconsole. Op anderhalf uur was hij er mee klaar.
 
Ik heb ze ook meteen laten bekleden met Carbon -fiber look bij tint-totaal in Amsterdam
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    282.3 KB · Views: 578
Ik wil hier op niemand zijn tenen trappen maar wie kleeft nu fake carbon in een 100k plus auto!
Ga wat Maguire polysh halen, poets de krasjes eruit en laat die mooie piano lak wrappen met bescherm folie.
Die carbon folie ziet er gewoon nep uit en is zonde in zo'n klasse wagen.
 
Bij mij ging om het juist om die glanzende panelen te bedekken. Vindt het maar niks als de zon erop schijnt. In mijn folie zit een licht werkje en vindt het mooier als de originele panelen van Tesla die helemaal glad zijn en fake uitzien.

De panelen worden netjes los gemaakt en bekleed.
 
Ik wil hier op niemand zijn tenen trappen maar wie kleeft nu fake carbon in een 100k plus auto!
Ga wat Maguire polysh halen, poets de krasjes eruit en laat die mooie piano lak wrappen met bescherm folie.
Die carbon folie ziet er gewoon nep uit en is zonde in zo'n klasse wagen.

Hayden,
Ik poetst ook zeer zorgvuldig het piano black maar resultaat is idd microkrassen.

welke specifieke product heb jij gebruikt?