Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
[video]https://www.dropbox.com/sh/d682uk7rsic0ucz/g6ng_bDNOP?n=13020409#lh:null-M4H04971.mp4[/video]
Ik dacht, laten we eens een filmpje van de allereerste Tesla grin doen.

Leuk! Mooie detailfoto's ook.
Ik zie dat de knopjes voor ontgrendeling van de gordel gewoon rood zijn. In de demo waren ze zwart. Zal wel met EU wetgeving te maken hebben. Kleurt nu beter bij je kabeltje ;)
 
Even snel de 1e foto's
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Views: 631
  • image.jpg
    image.jpg
    1,008.1 KB · Views: 601
  • image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Views: 620
  • image.jpg
    image.jpg
    667.4 KB · Views: 623
Klopt, merk ik hier ook, maar het spoelt er zo af door die opti coat dus even hogedruk er op (van afstand) en klaar.

PS Frank: ook al zo veel opmerkingen over de mooie rode kleur gehad? :)

ja Loek, ze zijn er allemaal zot van! iedereen had een totaal ander rood in gedachten. Maar ze vinden het allen, sportief maar toch klasse uitstralen.
Dit rood is ook bijna niet weer te geven op een foto.

Ik ben in ieder geval super tevreden met deze keuze. ook het standaard interieur valt reuze mee.
Ook de pussy magnet blijkt te werken: vrijdag kwam er een klant van mijn echtgenote naar de auto kijken en ik bood haar een ritje aan (met de auto hé). op het eind zei ze: "ze zeggen dat je met een Tesla maar 3 dingen moet vervangen: de banden, de ruitenwissers en uw vrouw".:cool:

zaterdag stond ik de auto te showen bij familie en de overbuurvrouw kwam ook een kijkje nemen en inlichtingen vragen. na een poosje vroeg ze: Is dat nu de auto of ben jij dat, die zo lekker ruikt:smile:
Toch maar gewoon naar het vrouwtje gereden...maar, het is wel lekker om te horen.