Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend mijn auto opgehaald met m'n vader in Amsterdam, was erg leuk. Ik had een doos saucijzenbroodjes meegenomen, wat me de 'best client ever' titel opleverde. :tongue:

Moet zeggen dat ik eigenlijk geen zorgpunten heb gevonden, geen alignment issues, geen brom, prima dus. Wie weet kom ik nog dingen tegen, van DS Matt kreeg ik te horen dat sowieso alles dat binnen 30 dagen wordt gevonden gefixt kan worden. Haarlem is weer een MS rijker!

Voor de pics or it didn't happen:

MS.jpg


Zo, nu weer een eindje rijden... :cool:
 
Krijg het idee dat door de stoep de auto vrij ver van de huis/tuin staat, hoe pak je dat aan met laden?

Ik heb een publieke lader in de buurt, ik ga kijken of ik daar aan kan wennen, anders komt er alsnog een Keba in de tuin. Lastig voor prive-laden is dat de straat druk is met parkeren, en er geen plek voor de deur gereserveerd kan worden. Als ik alsnog vaker thuis ga laden gaat er een mat over de kabel over de stoep (zo'n 3 meter).
 
Ik heb een publieke lader in de buurt, ik ga kijken of ik daar aan kan wennen, anders komt er alsnog een Keba in de tuin. Lastig voor prive-laden is dat de straat druk is met parkeren, en er geen plek voor de deur gereserveerd kan worden. Als ik alsnog vaker thuis ga laden gaat er een mat over de kabel over de stoep (zo'n 3 meter).

Henk Kamp uit Den Haag gaat de palen niet aanleggen, iemand een een lantaarnpaal "gemodificeerd"?