Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

pinpad niet actief

This site may earn commission on affiliate links.
Wegens niet op voorraad zijn was de afspraak verzet. Auto gisteren gebracht en zonet opgehaald. Ik hoop dat dit probleem nu echt verholpen is.

Tijdens het rijden de mededeling dat 2021.24.5 klaarstaat, dus die is nu aan het installeren. Wel vervelend is dat ik weer op kaarten van 2019 zit (werkt oa stoplicht reageren niet), maar ik hoop dat die van de week weer worden bijgewerkt, anders verzoek naar Tesla om ze te pushen...
 
Tijdens het rijden de mededeling dat 2021.24.5 klaarstaat, dus die is nu aan het installeren. Wel vervelend is dat ik weer op kaarten van 2019 zit (werkt oa stoplicht reageren niet), maar ik hoop dat die van de week weer worden bijgewerkt, anders verzoek naar Tesla om ze te pushen...

Installatie ging snel, kaarten zijn gepusht en geïnstalleerd. Auto even met power down gerestart. Ook meteen mijn nieuwe USB harddisk aangesloten. En maar hopen dat alles blijft werken :)

Zijstapje: ik had als leenauto een bijna nieuwe M3. Best leuk om daar eens in te rijden. Omdat ik daar nooit een manual van gelezen had, was het wel even zoeken. Zo heb ik de hele tijd het portier manueel geopend omdat ik niet wist dat daar een knopje voor zat :) En ook de wat andere bediening van de AP was even wennen. Positief is dat je inderdaad het dashboard nauwelijks mist.
 
  • Like
Reactions: Maarten and Phil V