Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Porsche Taycan

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag is ie officieel gepresenteerd: de Taycan.

RLdUGqXj


Tijd om deze nieuwe EV telg een eigen draadje te geven met alle bijbehorende lof en kritiek. Ik zou zeggen: brand los!
 
Pros:

- Interieur
- Laadsnelheid
- Kont
- Stuur

Cons:

- Range
- Neus,
- Been/hoofdruimte achterin
- Kofferbak
- Kofferbakruimte
- Prijs!!!

Echt wel een mooie auto en leuke auto voor erbij als je de poen hebt maar niet als primaire auto.
 
https://www.porsche.com/belgium/nl/models/taycan/taycan-models/

Porsche claimt een verbruik van 260Wh/km voor de Turbo en 269Wh/km voor de Turbo S.

Verder hebben ze interessante optielijst, zoals een Mobile charger van 1185,80€, een Intelligent Range Manager van 314,60€, een warmtepomp van 847€ en een On-Board DC-Charger van 150kW voor 459,80€. en 689,70€ voor het elektrisch beweegbaar maken van het laadklepje.
 
Ik vind een 911 een heel mooie auto. Ik wou er ook eentje kopen toen ik een testrit in een Model X kon doen, maar al die Tesla's hebben m'n honger naar 911's wel gestild... Heel mooi om naar te kijken, maar een elektrische aandrijflijn en autopilot werken zo verslavend dat zo een Porsche me nauwelijks nog interesseert. Maar mijn voorgaande interesse zorgt er wel voor dat ik blindelings hun configurator kan navigeren :).