You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was een troll die dat schreef over de kortere BTG track, anders was dat Auto Motor und sport ook wel opgevallen.
Het gaat niet om 3 rondes op een groot of 1 ronde op een klein circuit, maar om 3 rondes. Punt. Ondanks je ervaring op het circuit. Iets met toegepaste statistiek en zo.
Dit waren geen touristenfahrten, en AMuS kent het verschil wel tussen BtG en rondetijden.Ben je zeker? Wanneer het track open is voor "toeristen" kan je sowieso enkel het Bridge to Gantry (BTG) stuk rijden wegens op- en afritten
Ach speelt geen rol, we zullen het snel genoeg weten
1 ronde zegt niets. Of die ronde kort of lang is. De snelste ronde tijdens een race scoren is ook nietszeggend. Dat betekent dat je nog steeds als laatste geëindigd kunt zijn of zelfs uitgevallen. Ik snap dat het in de racerij stoer is als je de snelste ronde rijdt, maar met een wat meer wetenschappelijke blik op is het volstrekt nietszeggend. Disagree tot je een ons weegt, maar dat doet niets af aan mijn punt.
getuigt niet van redeneerkunsten. Wel van ad hominem aanvallen. Die zijn niet erg... knap? goed?Ik gok zomaar dat jij geen wetenschapper bent, want jouw ‘wetenschappelijke blik’ argument is echt volstrekt onzinnig.
Daarom worden races ook altijd in 1 ronde bepaald toch? Behalve de onzinnige dragraces. Rondetijden zijn niet relevant voor een prestatie. Ga inderdaad nou niet krampachtig vasthouden daaraan. Ik vraag me af waarom Formule 1 altijd zoveel rondjes rijdt als het met 1 rondje kan.
Je redenering getuigt niet van redeneerkunsten. Wel van ad hominem aanvallen. Die zijn niet erg... knap? goed?
Het is geen race. Het gaat om een vergelijk van rondetijden. Zoals ze dat bij de F1 op zaterdag doen.
Bovendien was jouw argument niet dat alleen een raceafstand interessant is, maar dat je meerder rondes moet meten, want 1 resultaat zou geen resultaat zijn.
Vervolgens ‘onderbouw’ je dat met dat de setup voor 3 rondes anders zou moeten zijn dan voor 1 ronde en als ik dan vraag waarom 4x5,2 km daarin anders is dan 1x20,8 km ga je doorzagen over dat het een raceafstand moet zijn.
Wie probeer jij voor de gek te houden?
Dat vergelijk van rondetijden op basis van 1 ronde is zinloos. Daar kun je voor optimaliseren, ook al is het een langere ronde. Dat is mijn punt. Ik moet nog zien dat een Tesla over langere tijd de waardes kan vasthouden, daar heeft Porsche zich (bij ICE races) bewezen. Tesla niet. Het gaat om het optimaliseren. Niet om iets anders. Dat optimaliseren sluit je uit bij meerdere rondes, zeker als die 3x20.8 zijn.
Voor de goede orde: het interesseert me echt niet of dat Tesla of Porsche dat "wint", want het blijft volkomen onzinnig.
Vergelijk het met de recente test in het Engelse blad waar de test zo werd opgezet dat Jaguar zou winnen.
Het spelletje op de ring is simpel: wie zet de snelste ronde neer: het maximale dat die coureur met die auto onder die omstandigheden kan rijden. Niks meer, niks minder...Dat vergelijk van rondetijden op basis van 1 ronde is zinloos.
Dat vergelijk van rondetijden op basis van 1 ronde is zinloos. Daar kun je voor optimaliseren, ook al is het een langere ronde. Dat is mijn punt. Ik moet nog zien dat een Tesla over langere tijd de waardes kan vasthouden, daar heeft Porsche zich (bij ICE races) bewezen. Tesla niet. Het gaat om het optimaliseren. Niet om iets anders. Dat optimaliseren sluit je uit bij meerdere rondes, zeker als die 3x20.8 zijn.
Voor de goede orde: het interesseert me echt niet of dat Tesla of Porsche dat "wint", want het blijft volkomen onzinnig.
Vergelijk het met de recente test in het Engelse blad waar de test zo werd opgezet dat Jaguar zou winnen.
We kunnen zagen, maarDat vergelijk van rondetijden op basis van 1 ronde is zinloos. Daar kun je voor optimaliseren, ook al is het een langere ronde. Dat is mijn punt. Ik moet nog zien dat een Tesla over langere tijd de waardes kan vasthouden, daar heeft Porsche zich (bij ICE races) bewezen. Tesla niet. Het gaat om het optimaliseren. Niet om iets anders. Dat optimaliseren sluit je uit bij meerdere rondes, zeker als die 3x20.8 zijn.
Er zijn gewoon verschillende diciplines. Een Formule 1 race gaat over een bepaald aantal rondjes, Le Mans over een vastgestelde tijd, een dragrace over een heel kort stukje en een rondetijd over de snelste ronde. Het zijn andere klasses, waarbij andere auto's nodig zijn. Als je het niet interessant vind, dan laat je het lekker links liggen. Ik kijk ook niet naar tractorpulling, maar als mensen er lol aan hebben dan moeten ze het vooral blijven doen.Daarom worden races ook altijd in 1 ronde bepaald toch? Behalve de onzinnige dragraces. Rondetijden zijn niet relevant voor een prestatie. Ga inderdaad nou niet krampachtig vasthouden daaraan. Ik vraag me af waarom Formule 1 altijd zoveel rondjes rijdt als het met 1 rondje kan.