Ik ben ook positief over de koffie van Tesla. Daar kunnen ze bij andere garages echt nog wat van leren!
Bij ons zit er ook een melkopschuimer in, dus komt er zelfs cappuccino uit !
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook positief over de koffie van Tesla. Daar kunnen ze bij andere garages echt nog wat van leren!
Je weet toch dat R.B. rookt, hè ? Er is altijd wel iets om over te janken, helaas.Ik ga niet alles uitleggen hier Sander
Vanochtend kreeg ik een melding van een storing in de luchtvering. Gemeld bij SeC te Groningen. Op afstand is de storing uitgelezen. En Is mij verzocht de auto naar de SeC te brengen. Omdat ik morgen naar München ga en meteen daarna weer terug, stond er een mooie P85D klaar om met mij dat klusje te klaren.
Het wachten is nu op een nieuwe luchtcompressor. Helaas is deze niet op voorraad.
Kortom voor nu een prima service.
Ik kreeg diezelfde woensdag 's middags de melding 'luchtvering heeft onderhoud nodig' (na 20 minuten parkeren bij -5 graden). Gestopt, bleek de vering bij het linker voorwiel ingezakt. Er waren in Groningen geen Tesla's als vervangende auto meer beschikbaar (dus je was me net voor). Kreeg een Jaguar F-pace met maar 750 kilometer op de teller. Trage respons op het gaspedaal. Fraai afgewerkt interieur, maar zo'n brommertje is gewoon gedateerd.
5000 kilometer geleden was er hetzelfde beeld, toen bij het rechter achterwiel geen vering meer.
Welke SeC is Mischien handig te noemenAfgelopen woensdag mijn eerste SEC ervaring.
Netjes geholpen, kundige medewerkers, goede en gezellige monteur die even mee reed. Eerste dingetjes opgelost, binnenkort even terug voor de laatste opleverpunten. Waaronder nieuwe assen(!) voor.
Koffie ook goed Kortom: positief
Ik zie wel een markt voorstudentenvalets ontstaan die je auto van/naar SeCs transporteren
Ik zie echt het probleem niet, want slechter dan dealerbedrijven is het absoluut niet.
Ja hee wacht even, dit is het 'Janken over...' draadje, gaan jullie eens gauw naar het (inmiddels een paar pagina's naar benede gezakte) Positieve service ervaringen draadje, ik raak helemaal in de war!Na jaren van ervaring bij Volvo, Audi en BMW dealers ben ik erg tevreden over de Tesla service.
Ik zie echt het probleem niet, want slechter dan dealerbedrijven is het absoluut niet.
En dat is het punt. Voor vrijwel elk ander merk heb ik een dealer op 15 minuten afstand zitten. Halen en brengen is mij niet aangeboden, zou ik best voor willen betalen ook. En waarom ik hem niet de avond tevoren kan brengen als ze wel tot 19 uur open zijn is mij helemaal een raadsel.Misschien niet slechter, maar de dealerbedrijven vind je overal. Ik moet bijna een uur omrijden om al bij de dichtstbijzijnde Tesla vestiging te komen. Vroeger werd dat perfect opgevangen door een perfecte valet service. De laatste keren mocht ik gewoon naar Amsterdam rijden. Met een gemiddelde van 7 bezoekjes per jaar kost me dat wel heel erg veel tijd.