Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Laatst gaf hij aan dat autopilot niet meer werkte. Na enkele dagen nog steeds geen verbetering.
Harde resets hielpen niet.
S'middags zonder afspraak maar even langs geweest in Den Haag.
Was geen monteur beschikbaar maar kon auto laten staan. Konden er de dag erna wel even naar kijken.
Kreeg een mooie P90D mee als leenauto.
Volgend dag telefoontje dat luchtvering? en autopilot opnieuw gecallibreerd waren. Probleem opgelost.
Auto was weer netjes schoon van binnen buiten.

Ondanks dit storingkje wordt je toch wel vrolijk van zo'n service. Top!
 
Toe maar. Hyperloop+ snelheidsoptie geïnstalleerd en getest met 1366km/u. Helemaal gratis!
Knipsel.JPG
 
Omdat ik zelf ben gaan hobbyen met mijn dashcam klapte een zekering eruit. Hierdoor bleef het lampje van de bandenspanningscontrole branden ondanks de banden perfect op spanning staan.
Uiteraard mij gemeld bij SeC Almere (Zandzuigerstraat voor de bekenden) en weer fantastisch geholpen door ene H.Kats. Kosten? Goodwill! Das echte service (with a smile!)
 
  • Love
Reactions: herb_k and nico180
Sterker nog: de service van SeC Almere gaat zo ver dat we binnenkort allemaal (?) een simpele dashcam krijgen.
Elon Musk on Twitter
Enkele minuten maar zo te zien. SeC Almere Hoeft zo te zien nog niet te vrezen voor zijn verdienmodel.

Tja, binnenkort, zegt Elon. Dus de komende paar jaar hebben we nog niets te vrezen.
 
  • Funny
Reactions: HWS