Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Powerwall

This site may earn commission on affiliate links.
Begin dit jaar kon je nog een bestelling invoeren via de website( toen gedaan), maar dat kan nu niet meer.
Bestelling staat nog steeds in mijn account, maar nul feedback sindsdien van Tesla sales of administratie.

Ik laat 'm maar staan, want er zou toch eerst iemand langskomen.
Eigenlijk ben ik wel op zoek naar een 3-fase batterij, en de powerwall 2 is 1-fase.
Ik kijk dus nu ook naar alternatieven (bv sonnenbatterie).
 
Gaat dus nog wel even duren, één van de redenen (naast dat het nodig is voor de semi en cybertruck) om een enorme eigen batterijenproductie op te gaan zetten in Austin Texas.
Daar gaat het overigens erg hard, net zo als in Berlijn. Je ziet daar maar een deel van on-site, omdat er enorm met prefab gewerkt wordt. Goed zichtbaar in Berlijn.
Er wordt dus enorm hard gewerkt aan het mogelijk maken van het leveren van powerpacks.
 
Last edited:
Ik krijg donderdag a.s. een founders edition Powerwall 2 geleverd incl. alle bijbehorende hardware. Het gaat dus om de zeldzame rode versie met handtekening van de grote roerganger. helaas kan ik hem niet installeren dus biedt ik de Powerwall te koop aan.
Powerwall 4.jpeg
 
wat wil je ervoor hebben?
De Powerwall is nu alleen leverbaar in de UK, Duitsland en italie. De set, zoals ik die krijg, kost €8.800 bij Tesla (dus Powerwall en andere hardware). Zover ik weet zijn er slechts enkele tientallen founder editions voor heel Europa en zullen er slechts een paar op de markt komen. Voor sommigen een collectors item dus. De €8.800 is dan ook de minimale vraagprijs (anders zet ik hem in de opslag).
 
  • Like
Reactions: job-lek
Beste Forum leden,
Onlangs heb ik mijn referral uit 2018 geleverd gekregen; de Founders Series Powerwall 2.
Hij staat hier keurig op een pallet met overige hardware.
Aangezien de levering van dit product zeer moeilijk is werd er ook aangedrongen op een tegoed van € 6.300 op je Tesla account.
Op dat moment had ik daar niets aan maar zowaar veranderen dingen wel eens snel waardoor ik nu niet zoveel aan deze Powerwall heb maar wel een andere Tesla heb besteld.
Wie kan ik blij maken met deze exclusieve Powerwall en wil deze overnemen tegen het referral tegoed van 6.300,-
Stuur mij bij belangstelling een mail op [email protected] of bel me op 06-51460888
 

Attachments

  • IMG_2887.jpg
    IMG_2887.jpg
    1,016.1 KB · Views: 45
  • Like
Reactions: job-lek and Koifim
Beste Forum leden,
Onlangs heb ik mijn referral uit 2018 geleverd gekregen; de Founders Series Powerwall 2.
Hij staat hier keurig op een pallet met overige hardware.
Aangezien de levering van dit product zeer moeilijk is werd er ook aangedrongen op een tegoed van € 6.300 op je Tesla account.
Op dat moment had ik daar niets aan maar zowaar veranderen dingen wel eens snel waardoor ik nu niet zoveel aan deze Powerwall heb maar wel een andere Tesla heb besteld.
Wie kan ik blij maken met deze exclusieve Powerwall en wil deze overnemen tegen het referral tegoed van 6.300,-
Stuur mij bij belangstelling een mail op [email protected] of bel me op 06-51460888
Verkocht
 
  • Like
Reactions: Refie and Adm
De powerwall is vrijdag geïnstalleerd en runt op versie 20.40.3 maar ik zie nergens Time-based control. Iemand enig idee hoe dit werkt?


View attachment 663375View attachment 663376
Zelf geen Powerwall maar zolang de "reserve for power outages" op 100% staat kun je waarschijnlijk weinig andere opties selecteren. Zodra je deze waarde verlaagd naar bijvoorbeeld 25% komen de andere opties beschikbaar????
 
Zelf geen Powerwall maar zolang de "reserve for power outages" op 100% staat kun je waarschijnlijk weinig andere opties selecteren. Zodra je deze waarde verlaagd naar bijvoorbeeld 25% komen de andere opties beschikbaar????
Het lijkt mij dat het eerste plaatje een schermafbeelding van @Frankvr 's telefoon is. Waarbij de 2e afbeelding een afbeelding is van het internet zoals waarschijnlijk Amerikanen het zien.
Wel apart dat je geen time-based control hebt in de app in NL?