Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Premium Center Console & nieuwe velgen

This site may earn commission on affiliate links.
Bij een nieuwe bestelling staan er nu andere velgen en een premium center console op de afbeelding.
Ik zie in mytesla dat mijn velgen ook veranderd zijn op de bestaande bestelling. De console zie ik er niet op staan. Ben benieuwd of mijn S nu geleverd zal worden met deze aangepaste configuratie? Ik had al een center console besteld.
Ik heb de vraag aan mijn DES ook gestuurd
 
Het lijkt er inderdaad op dat er eindelijk standaard een center console in komt.
De center console is voor 2016 wat de hoedenplank was voor 2013 en 2014: een optie die geen optie zou mogen zijn.

Wat de velgen betreft: de oude 19" vind ik erg mooi op de wagen. Enige nadeel: bijna iedereen rijdt ermee rond :).
De nieuwe velgen zien er ook niet verkeerd uit. Zou me niet veel uitmaken welke ik krijg.

Ik blijf me wel verbazen over de prijs van de model S: die blijven maar stijgen!
Voor de aankoopprijs van een 70D met AP en interieurpakket had je in 2014 een P85.
 
Ja... die nieuwe vind ik ook niet mis. Heb toch al 20" sportlines besteld voor de winter. Die 19" gaan maar tijdelijk gebruikt worden want twijfel nog om 21" te kopen.. zal wel zien hoe ze eruit zien.

Die center console heb ik apart besteld... als die er nu standard inzit kan ik dat best wel annuleren.
Zodra mijn DES reageert zal ik het delen.
 
Kijk maar eens op de foto's in de configurator, daar zie je de middenconsole ook zitten, zal dus standaard zijn vanaf nu.

ik vind nochtans die enorme ruimte in het midden ideaal om af en toe wat zaken te leggen (die al dan niet wat heen en weer bewegen als ik weer vooraan aan het rode licht sta)
 
tja, had graag het centre console gehad maar niet voor 500 euro extra... en nu is het standaard..
Het betekent naar mijn idee niet dat het nu gratis is. De standaard prijs van de Model S is ook omhoog gegaan vergeleken met een aantal jaren terug, dus je betaalt er toch voor nu.

Ik ben blij met mijn EVAnnex Center Console Insert, die kan ik plaatsen of verwijderen naar me goeddunkt en uitkomt, inhoud en al.
 
Het betekent naar mijn idee niet dat het nu gratis is. De standaard prijs van de Model S is ook omhoog gegaan vergeleken met een aantal jaren terug, dus je betaalt er toch voor nu.

Ik ben blij met mijn EVAnnex Center Console Insert, die kan ik plaatsen of verwijderen naar me goeddunkt en uitkomt, inhoud en al.
En wanneer ga je hem er dan uithalen?
Als je gaat verhuizen of op vakantie gaat?
 
Het betekent naar mijn idee niet dat het nu gratis is. De standaard prijs van de Model S is ook omhoog gegaan vergeleken met een aantal jaren terug, dus je betaalt er toch voor nu.

Ik ben blij met mijn EVAnnex Center Console Insert, die kan ik plaatsen of verwijderen naar me goeddunkt en uitkomt, inhoud en al.

Mwa, dat klopt niet helemaal. De prijs van een paar maanden terug is net zo hoog. Toen zonder console en nu met.

De enige reden voor de console is overigens een dock voor mijn telefoon ipv een kabel om op te laden. En misschien een betere plek voor mijn zonnebril. Ik ben er nu wel gewend aan hoor.