Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Premium connectivity gestopt per vandaag, ondanks abonnement

This site may earn commission on affiliate links.
Vanaf vandaag moet ik betalen voor PC. Ik heb dat ook netjes gedaan. Echter, ondanks dat in de auto prima te zien is dat de eerstvolgende PC verlenging op 22 juni is en het bedrag ook gewoon bij Amex is geïncasseerd, is de functionaliteit niet aanwezig. Ook niet na een herstart.

Zijn er meer met dit probleem?

Iemand al een oplossing gevonden anders dan een serviceafspraak maken?
 
Volgens eerdere mail van Tesla zou mijn Premium Connectiviteit op 18 mei stoppen. Had ik een beetje over het hoofd gezien dus vergeten abo af te sluiten. Toevallig ook vanmorgen bericht op het middenscherm dat PC voor mij niet meer beschikbaar was. Op zich logisch. Maar wel toevallig ook op de 22ste (en dus niet op de 18de).
 
Volgens eerdere mail van Tesla zou mijn Premium Connectiviteit op 18 mei stoppen. Had ik een beetje over het hoofd gezien dus vergeten abo af te sluiten. Toevallig ook vanmorgen bericht op het middenscherm dat PC voor mij niet meer beschikbaar was. Op zich logisch. Maar wel toevallig ook op de 22ste (en dus niet op de 18de).

Idem, hoopte stiekem dat Tesla het niet door zou hebben.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Als je afsluit via de site zie je de melding dat het enkele uren kan duren voordat premium connectivity weer werkt. Bij mij duurde het ook ongeveer een uur voordat bijv Spotify het weer deed (restart met scrollwheels werkte ook niet direct).
 
Vandaag werd mijn betaling voor PC geweigerd wegens een probleem. Terug abonneren was de boodschap. Zo gezegd zo gedaan. Na een uurtje...terug een mail dat de betaling voor PC is mislukt.
Kaartgegevens zijn dezelfde als altijd en is niet vervallen.
Nog mensen met deze ervaring?

Ondertussen opnieuw betaald met een SEPA opdracht. Hopelijk lukt het hier wel mee.
Gelukkig gebeurt het nu en niet binnen enkele weken als we voor een langere periode in het buitenland zitten...
 
Last edited:
Vandaag werd mijn betaling voor PC geweigerd wegens een probleem. Terug abonneren was de boodschap. Zo gezegd zo gedaan. Na een uurtje...terug een mail dat de betaling voor PC is mislukt.
Kaartgegevens zijn dezelfde als altijd en is niet vervallen.
Nog mensen met deze ervaring?

Ondertussen opnieuw betaald met een SEPA opdracht. Hopelijk lukt het hier wel mee.
Gelukkig gebeurt het nu en niet binnen enkele weken als we voor een langere periode in het buitenland zitten...
Russische bank?
 
  • Funny
Reactions: job-lek