Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Print je eigen 3D SuperCharger

This site may earn commission on affiliate links.
W.I.P.
Geprint op 90 micron (0,09mm), onbewerkt. (doorklikken op afbeelding voor meer detail)
20160311_092358.jpg


Met de rode inlay, beide onbewerkt:
20160311_092853.jpg


@René: wordt pas dinsdag/woensdag dat de post verstuurd wordt. De witte delen kan ik slechts per set printen i.p.v. per 4. Nog even geduld hebben ;)

Geldt ook voor de overige ontvangers: wordt allemaal een weekje later, sorry.
 
  • Like
Reactions: redevries
W.I.P.
Geprint op 90 micron (0,09mm), onbewerkt. (doorklikken op afbeelding voor meer detail)
View attachment 114555

Met de rode inlay, beide onbewerkt:
View attachment 114556

@René: wordt pas dinsdag/woensdag dat de post verstuurd wordt. De witte delen kan ik slechts per set printen i.p.v. per 4. Nog even geduld hebben ;)

Geldt ook voor de overige ontvangers: wordt allemaal een weekje later, sorry.

Schitterend!
 
Ik heb de gegevens door gestuurd naar een groot 3D printing bedrijf en ze gaan er een fabriceren de komende week. Ik heb aangegeven dat er misschien meer mensen zijn die er een willen. De prijs zal liggen tussen de 95 en 110 euro ex btw liggen. Zodra ik de M(ini)SC binnen heb zal ik deze eens goed beoordelen . Als er genoeg intresse is kan ik er meerdere laten maken en een definitieve prijs laten maken.

Mischien is het idee om eens eens een dag te organiseren samen met dit bedrijf voor wie intresse heeft in 3D printen maar net zo als ik er eigenlijk nog niet zo veel van weten.
 
Ik heb er door Martin zelf eentje laten printen en maken.
Niet goedkoop maar wel een erg leuke gadget.

Ik heb de gegevens door gestuurd naar een groot 3D printing bedrijf en ze gaan er een fabriceren de komende week. Ik heb aangegeven dat er misschien meer mensen zijn die er een willen. De prijs zal liggen tussen de 95 en 110 euro ex btw liggen. Zodra ik de M(ini)SC binnen heb zal ik deze eens goed beoordelen . Als er genoeg intresse is kan ik er meerdere laten maken en een definitieve prijs laten maken.

Mischien is het idee om eens eens een dag te organiseren samen met dit bedrijf voor wie intresse heeft in 3D printen maar net zo als ik er eigenlijk nog niet zo veel van weten.
@Robert, mag ik vragen wat Martin zelf voor een charger vraagt?
Niet dat ik CJA's initiatief onderuit wil schoffelen, maar 100 ex BTW vind ik aan de hoge kant. Met 50 ex BTW brandt de schoorsteen ook nog wel imho.