Forum-leden,
Ik zit met een probleempje. Ik heb een ICU Compact 22kw (met vaste kabel) laten plaatsen door TNM thuis.
Maar of de lader doet raar, of MSje doet raar. Bij het aanprikken van de kabel, wordt er namelijk eerst aangegeven dat er met 16A geladen kan worden (A). Daarop past de Tesla de Change Current aan naar 16A (B). Een paar seconden later verschijnt er echter 32A in het scherm (C). Maar dan blijft de max 16A staan (D).
Het probleem is op te lossen, door naar de auto te gaan als hij aan het laden is, en de Change Current om hoog te zetten. Maar dat lukt dus alleen als hij laad, omdat dan 32A aangegeven wordt. Stop je het laad proces en start je het weer; dan komt er weer 16A binnen, wordt de current naar 16A gezet. Die blijft staan als een paar seconden later 32A 'beschikbaar' is.
Nu kan het aan twee dingen liggen.
1. Of de lader geeft in het begin niet de juiste Ampère door.
2. Of het Telsa pas zich niet aan, aan het nieuwe beschikbare vermogen.
Is iemand die hier eerder tegenaan gelopen is?
Ik zit met een probleempje. Ik heb een ICU Compact 22kw (met vaste kabel) laten plaatsen door TNM thuis.
Maar of de lader doet raar, of MSje doet raar. Bij het aanprikken van de kabel, wordt er namelijk eerst aangegeven dat er met 16A geladen kan worden (A). Daarop past de Tesla de Change Current aan naar 16A (B). Een paar seconden later verschijnt er echter 32A in het scherm (C). Maar dan blijft de max 16A staan (D).
Het probleem is op te lossen, door naar de auto te gaan als hij aan het laden is, en de Change Current om hoog te zetten. Maar dat lukt dus alleen als hij laad, omdat dan 32A aangegeven wordt. Stop je het laad proces en start je het weer; dan komt er weer 16A binnen, wordt de current naar 16A gezet. Die blijft staan als een paar seconden later 32A 'beschikbaar' is.
Nu kan het aan twee dingen liggen.
1. Of de lader geeft in het begin niet de juiste Ampère door.
2. Of het Telsa pas zich niet aan, aan het nieuwe beschikbare vermogen.
Is iemand die hier eerder tegenaan gelopen is?