Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Problemen met of geen updates ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Rij nu 3 weken in mijn M3 geen problemen met de auto wel met randzaken:

- nog geen update ontvangen, rij nu nog met 2019.16.3.2 ( 1,3% rijdt hier nog mee)
- tesla account op de site niet in orde
- referrals 2 stuks niet geleverd

zijn er meer mensen die geen update ontvangen?
 
Ook een LR RWD? Vreemd hoor. Tesla geeft aan dat ik de laatste update heb en dat ze per auto uit worden gegeven. Er valt niets te pushen omdat er niets klaar staat voor me

Iemand in het verleden ook zo lang moeten wachten en kwam het vanzelf op gang?
 
Even met de SeC contact opnemen (of via de app) om nieuwe software te pushen. Als je wel het update klokje op je scherm krijgt maar de foutmelding dat de installatie niet gelukt is, dan heb je ergens een probleempje in de systemen (in mijn geval waren het een defecte camera en sensoren).
 
Hier ook LR RWD. Gemerkt dat de wifi antenne van de auto niet echt een goed bereik heeft en dus niet kan verbinden met mijn wifi thuis, heb nu een wat groter data abonnement en vorige week mijn telefoon met wifi hotspot verbonden en kwam gelijk een update binnen na een uur wifi. Draai nu op 20.2 ofzo.

Edit: Dat was overigens ook gelijk mijn eerste update in ongeveer twee maanden bezit. Was in totaal met kaartenupdate erbij geloof ik 12 GB
 
Ook hier het probleem dat ik niet kan verbinden met thuisnetwerk. Te ver of niet sterk genoeg signaal. Maar voor de updates moet de SR+ dan WiFi hebben van thuis of werk of gaat dat ook zonder omdat Tesla die doorgeeft? Ik las dat er een abonnement zou komen om alles via OTA te doen. Is dat eral? Verdienden via mijn iPhone is nog niet gelukt. Iemand tips. (Kan extra WiFi point aanleggen maar dat is laatste optie)
 
iOS , net gekeken maar iPhone is gekoppeld maar Jip zegt up to date te zijn of de hotspot dan gekoppeld is ??. Zie foto. Tips verneem ik graag.
 

Attachments

  • 7CCE9DA5-5DB6-47C7-B005-1D1758E78CBB.jpeg
    7CCE9DA5-5DB6-47C7-B005-1D1758E78CBB.jpeg
    634.6 KB · Views: 81
  • FA363DC5-FCA2-4C38-8891-B4645DC56F64.jpeg
    FA363DC5-FCA2-4C38-8891-B4645DC56F64.jpeg
    634.6 KB · Views: 55
Gewoon geduld hebben, soms krijg je heel snel een update soms een maand niks. Heel gewoon.

Klopt;
Alleen de vraag was of het OTA met of zonder WiFi moest.
Tasla geeft de update aan maar komt die altijd op je scherm ook al heb je geen WiFi..
Aangezien dat mijn iPhone wel verbonden is maar ik nergens kan zien of hij dan ook de hotspot is voor Jip (M3)
De software is nu V9.0 (2019.20.4.2 66625e9)
 
Aan de foto te zien is de hotspot niet verbonden. Ik zie geen WiFi-streepjes (horizontaal). Als je op het LTE-symbool tikt kan je het WiFi-instellingen scherm openen. Bij mij duurt het soms wel 10 minuten voordat de hotspot wordt gevonden.
 
  • Informative
Reactions: M.W.