TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

projectje

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by gvands, Jul 11, 2015.

1. gvands

gvands Member

Vandaag eindelijk m'n wagen terug kunnen afhalen bij de wrap firma (een goeie tien dagen
    geleden binnen gebracht, net enkele dagen na de aflevering)
    Ze hebben ineens ook m'n velgen zwart gemaakt en de ruiten een donkere tint gegeven.
    Ook het meeste chroom is hoogglans zwart zwart geworden.
    Ik ben al heel tevreden maar wil nog enkele dingen aanpassen, onder de zwarte band op
    de zijkant staat "INSANE" in reliëf in het Tesla letter type maar dit komt toch een stuk minder goed door
    dan we hadden verwacht, dus denken we er aan om deze uit te laten snijden zodat het blauw er
    onder terug zichtbaar is.
    Het dak hebben we zwart gelaten (de originele kleur ) hoewel we geen open dak hebben, voor
    een leuker effect.
    Leuk resultaat of kunnen we nog hier of daar verbeteringen laten aanbrengen?

tesla 1.jpg tesla 2.jpg

2. eelcodb

eelcodb Member

sja, smaken verschillen. Ik wordt er niet echt vrolijk van :wink:

De velgen zo zwart gemaakt, zet er dan gelijk een andere set op.

Je valt er in ieder geval wel mee op zo :biggrin:

3. gvands

gvands Member

klopt natuurlijk, over kleuren en smaken valt moeilijk te discuteren, wij hadden dit resultaat al van in het begin voor ogen dus zijn er gerust tevreden mee.
    De velgen vinden we net leuk zo, we vonden de originele look niet zo leuk maar vonden de opstap naar de andere velgen te duur. De simpelste oplossing was
    coaten.

4. Herbie65

Herbie65 Member

Ik zou in ieder geval de centencaps ook zwart maken, misschien met een blauwe T er in....

5. FVO

FVO Active Member

De blauwe deurklinken vind ik wel ok. Maar voor de rest is het ook niet mijn meug. Denk dat het vooral die zwarte band onderaan is die afbreuk doet.

6. Pascal-R

Pascal-R Member

Ik vind de gekozen blauwe kleur erg fraai, maar denk dat de kleur mooier uit was gekomen zonder de zwarte rand.

7. gvands

gvands Member

De center caps konden spijtig genoeg niet gedaan worden dus daar moeten we nog een oplossing voor zoeken.
    De blauwe zwarte band komt eigenlijk op de foto niet zo leuk over dan hij in het echt is, maar ik denk dat dit vooral komt door de
    letters die we onder de band hebben laten plaatsen, die zijn niet zo zichtbaar.
    Ik heb het idee voor dit ontwerp gezien bij een Tesla die we online tegen kwamen en het is ook vooral de manier van
    op de juiste plaats de foto te nemen denk ik
    tesla_wrap_2.jpg
    De band bij deze wagen is zo goed als even hoog maar het "volle uitzicht" is weg denk ik
    door de letters.

8. Bj0rn

Bj0rn Member

Als ik bovenstaande commentaren zo lees: in plaats van de Insane letters uit te snijden kan je overwegen om de zwarte band weg te nemen en de Insane letters te laten staan...

9. SMU

SMU Member

I like! +1 :biggrin:

10. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

11. is3

is3 Member

Ik vind het echt zonde van zo'n prachtige auto......ik verwacht meer dat Tesla's over een jaar of 10 eruit gaan zien als ze derde hands zijn en in handen vallen van............

12. Bj0rn

Bj0rn Member

Zo zie je maar: smaken verschillen.
    Ooit al een Furrari gezien? :biggrin:

13. Paul Amsterdam

Oei, je hebt wel lef hoor!
    It's a wrap! :)

Share This Page