Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

projectje

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag eindelijk m'n wagen terug kunnen afhalen bij de wrap firma (een goeie tien dagen
geleden binnen gebracht, net enkele dagen na de aflevering)
Ze hebben ineens ook m'n velgen zwart gemaakt en de ruiten een donkere tint gegeven.
Ook het meeste chroom is hoogglans zwart zwart geworden.
Ik ben al heel tevreden maar wil nog enkele dingen aanpassen, onder de zwarte band op
de zijkant staat "INSANE" in reliëf in het Tesla letter type maar dit komt toch een stuk minder goed door
dan we hadden verwacht, dus denken we er aan om deze uit te laten snijden zodat het blauw er
onder terug zichtbaar is.
Het dak hebben we zwart gelaten (de originele kleur ) hoewel we geen open dak hebben, voor
een leuker effect.
Leuk resultaat of kunnen we nog hier of daar verbeteringen laten aanbrengen?

tesla 1.jpg
tesla 2.jpg
 
klopt natuurlijk, over kleuren en smaken valt moeilijk te discuteren, wij hadden dit resultaat al van in het begin voor ogen dus zijn er gerust tevreden mee.
De velgen vinden we net leuk zo, we vonden de originele look niet zo leuk maar vonden de opstap naar de andere velgen te duur. De simpelste oplossing was
coaten.
 
De center caps konden spijtig genoeg niet gedaan worden dus daar moeten we nog een oplossing voor zoeken.
De blauwe zwarte band komt eigenlijk op de foto niet zo leuk over dan hij in het echt is, maar ik denk dat dit vooral komt door de
letters die we onder de band hebben laten plaatsen, die zijn niet zo zichtbaar.
Ik heb het idee voor dit ontwerp gezien bij een Tesla die we online tegen kwamen en het is ook vooral de manier van
op de juiste plaats de foto te nemen denk ik
tesla_wrap_2.jpg

De band bij deze wagen is zo goed als even hoog maar het "volle uitzicht" is weg denk ik
door de letters.