Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Projectvoorstel: improve trunk lighting

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had twee maal het bekende setje besteld. In de Trunk waren ze in 30 min gemonteerd. Ga nog wel een extra ledstrip monteren onder de houder van de hoedenplank.

Dus ik had er nog twee over. Nu heb ik er een gebruikt voor in de Frunk. Heb de huidige er uit gehaald en gat iets groter gemaakt met een Dremel. De nieuwe geplaatst en geeft uiteraard veel meer licht. De oude had 1 led en de nieuwe 6. Ook hier ga ik nog een ledstrip monteren voor verder in de Frunk. Heb een RWD.
 
Heb vorige week ook de lampjes van abstract ocean geïnstalleerd in m'n trunk. Ging heel eenvoudig en is een hele verbetering. Ben nu aan het twijfelen om de rest ook te vervangen.. Ziet er in het donker volgens mij een stuk mooier uit. Begreep alleen wel dat de andere lampjes (onder de stoelen en bij de pedalen) ietsje lastiger zijn om te vervangen. Iemand al eens gedaan?
 
Heb vorige week ook de lampjes van abstract ocean geïnstalleerd in m'n trunk. Ging heel eenvoudig en is een hele verbetering. Ben nu aan het twijfelen om de rest ook te vervangen.. Ziet er in het donker volgens mij een stuk mooier uit. Begreep alleen wel dat de andere lampjes (onder de stoelen en bij de pedalen) ietsje lastiger zijn om te vervangen. Iemand al eens gedaan?
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar heb je al hier gekeken:

DIY Tesla Model S and X Ultra-Bright LED Interior Light Kit

Improved Trunk lighting - Is there demand?
 
kwam even deze oude post tegen.
Lampjes onder het dashboard en in de achterklep zitten er vrij vast in, maar zijn er wel uit te halen met een juiste spatel.
Bij de nieuwe facelift auto's hebben ze de lampjes onder de voorstoelen op een hele belachelijke manier geplaatst. Zeker als je de stoel vrij laag hebt staan, dan zitten de voorkanten van de lampjes plat op de vloerbedekking. Degene die dat bedacht heeft.......
 
kwam even deze oude post tegen.
Lampjes onder het dashboard en in de achterklep zitten er vrij vast in, maar zijn er wel uit te halen met een juiste spatel.
Bij de nieuwe facelift auto's hebben ze de lampjes onder de voorstoelen op een hele belachelijke manier geplaatst. Zeker als je de stoel vrij laag hebt staan, dan zitten de voorkanten van de lampjes plat op de vloerbedekking. Degene die dat bedacht heeft.......
Neem aan dat je het over een S hebt? Net de lampjes aangebracht in een X en die onder de stoel waren het makkelijkst.