Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

QPark laad problemen (Plug & Load)

This site may earn commission on affiliate links.
Eerder deze week geparkeerd in een QPark te Antwerpen, deze heeft op *elke* parkeerplaats een laadpunt (eerder een stekker, maar kom).
Charging lukte me niet.
Ik beschik weliswaar niet over zo'n "omdraai stekker", om de plus en min te swappen, en mogelijk was dit het probleem.

QPark Plug en Load.jpg


Iemand ervaring hiermee?
 
Eerder deze week geparkeerd in een QPark te Antwerpen, deze heeft op *elke* parkeerplaats een laadpunt (eerder een stekker, maar kom).
Charging lukte me niet.
Ik beschik weliswaar niet over zo'n "omdraai stekker", om de plus en min te swappen, en mogelijk was dit het probleem.



Iemand ervaring hiermee?

geen ervaring met QPark, maar welke lampjes brandden er op de UMC ?
 
Eerder deze week geparkeerd in een QPark te Antwerpen, deze heeft op *elke* parkeerplaats een laadpunt (eerder een stekker, maar kom).
Charging lukte me niet.
Ik beschik weliswaar niet over zo'n "omdraai stekker", om de plus en min te swappen, en mogelijk was dit het probleem.

View attachment 62128

Iemand ervaring hiermee?

Jazeker, paar maanden geleden gebruikt zonder probleem, zodoende ook op plugshare gezet.
Er zijn in die garage inderdaad veel plekken met zo'n laadpunt, deden de andere het ook niet, wellicht zijn er een aantal wel op de juiste manier aangesloten zodat de UMC er mee overweg kan.
Wel een krappe parkeergarage, velg licht beschadigd bij uitrijden...
ImageUploadedByTapatalk1414338479.117162.jpg