Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Raam gaat niet dicht Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een Tesla model S uit 2014 waarvan het raam van de passagiers zijde niet meer sluit als ik hem heb open gedaan. Als ik heb dicht probeer te doen gaat hij een klein stukje naar boven en dan meteen weer naar beneden. Ik kan hem alleen sluiten als ik met kleine tikjes hem stukje voor stukje sluit. Iemand hetzelfde probleem gehad of weet waar dit aan ligt?

grt
 
Ik heb een Tesla model S uit 2014 waarvan het raam van de passagiers zijde niet meer sluit als ik hem heb open gedaan. Als ik heb dicht probeer te doen gaat hij een klein stukje naar boven en dan meteen weer naar beneden. Ik kan hem alleen sluiten als ik met kleine tikjes hem stukje voor stukje sluit. Iemand hetzelfde probleem gehad of weet waar dit aan ligt?

grt
Het meest logische is dat de schakelaar in de deur kapot is. Het lijkt alsof deze blijft 'plakken' in de down positie. Dat kan effectief plakken zijn, of een slecht contact zijn. In ieder geval moet de schakelaar eerst bekeken worden.
 
Ik heb een Tesla model S uit 2014 waarvan het raam van de passagiers zijde niet meer sluit als ik hem heb open gedaan. Als ik heb dicht probeer te doen gaat hij een klein stukje naar boven en dan meteen weer naar beneden. Ik kan hem alleen sluiten als ik met kleine tikjes hem stukje voor stukje sluit. Iemand hetzelfde probleem gehad of weet waar dit aan ligt?

grt
Hallo, ik heb hetzelfde probleem (MS 2015) echter bij zowel de passagiers en de bestuurdersschakelaar. Is jouw probleem in middels opgelost en waar lag het aan? Groeten Joost.